• Anonym

Blir ni svettiga mellan benen och mellan skinkorna?

när jag rör på mej, blir jag rätt svettig mellan benen och mellan skinkorna..

om jag tex är ute och går en timme eller så, eller gör något ansträngande.. inte direkt det trevligaste, men är jag verkligen ensam om denna åkomma?

har märkt att jag svettas mindre när jag har typ string på mej.. eller det känns som att jag svettas mindre då

• Svar på tråden Blir ni svettiga mellan benen och mellan skinkorna?
  • Anonym (svettas me)

Jag svettas också så även fast jag inte motionerar Och så brukar jag svettas mkt under brösten!!!

• Anonym

Jag kan lätt blir svettig där när jag sitter ned med bena tätt ihop.

• Anonym (Mommy)

Öh, ja.... Min kropp fungerar som den är tänkt att fungera. Svettas när det behöver svettas! Var i ligger problemet? När man motionerar svettas man punkt slut..

• Beckah82

Eh ja...självklart!

men varför är ni anonyma? Är det pinsamt att ni är människor eller vad är problemet?

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Anonym

Jag blir svettig på undersidan av sknkorna i vecket där. Inte så kul om det syns genom kostymbyxor...

Man får vara anonym om man vill avrör ifrågasätta vad spelar det för roll?

• Fröken perfekt

Ja visst blir jag det, har alltid string. Efter jag tränat rinner det av hela mig

• ludenben

för det finns en anonymfunktion. Tyvärr är jag av med min för tillfälletRäcka ut tungan kanske lite pinsamt att svettas på intima ställen som mellan skinkorna...

Beckah82 skrev 2008-05-30 20:57:40 följande:
    Eh ja...självklart!men varför är ni anonyma? Är det pinsamt att ni är människor eller vad är problemet?
  • Beckah82
    ludenben skrev 2008-05-30 21:09:27 följande:
    för det finns en anonymfunktion. Tyvärr är jag av med min för tillfället kanske lite pinsamt att svettas på intima ställen som mellan skinkorna...
    ALLA gör det, annars är man alldeles för lat och sitter alldeles för mycket stilla eller så är man felskapt.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • ludenben

jo men det finns massa saker alla gör men som ingen pratar om öppet hur som helst. Fiser, skiter, har sex i alla dess ställningar är lika normalt som att svettas med det känns obekvämt att prata om allt till okända personer. Vad som är obekvämt är individuellt. tycker det är bra att man kan vara anonym eftersom alla är olika känsliga. Trodde skälet att vara anonym var glasklart för alla men ack vad jag bedrog mig. Finns det inte info här nånstans om anonymitetsfunktionen?? läs där i så fall....

Beckah82 skrev 2008-05-30 21:24:47 följande:
    ALLA gör det, annars är man alldeles för lat och sitter alldeles för mycket stilla eller så är man felskapt.
  • W W

inte så väldigt mycket, men visst.. klart som fan att jag blir lite svettig där också när jag rör på mig

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar
Svar på tråden Blir ni svettiga mellan benen och mellan skinkorna?