• MammaTillHarry

Jag har trillat i trappan.

Jag trillade i trappan i går kväll, jag skade inte mej , men det blev ett hårt fall på rumpan. Jag är i v 6 och i natt hade jag blööt lite. vad tycker ni att jag ska göra???

Väntar och längtar efter vårat mirakel.
  • Svar på tråden Jag har trillat i trappan.
  • Andreas tjej

INgen aning om vad du ska göra men barnet är ju ännu så litet och ligger så bra inbäddat att jag knappast tror att det är något problem.

• Maddiie

Ring in till KK akut o be om att få komma in o kolla upp det !!
    Berätta precis vad som hänt o att du fått en liten blödning.
    Är säkert ingen fara,men bättre o kolla det.
    Annars kommer du ora dig.

*Håller tummar o tår*

• Lizen1982

Hoppas det inte är någon fara.
    Har hört att dom små ska tåla ganska mycket just i början.

Pröva att ring till gyn och fråga vad dom trår , kanske får du komma in för koll.

Lycka till!

• Cia o krabaten

Ett fall i trappan ger inte mf, om det inte är så att du har en riskgraviditet och lätt för att få mf.
    Jag har haft upprepade mf och ramla i trappan var inget nima läkare var oroliga för.

Däremot kan du ju haft otur och redan fått ett mf och fallet startade blödningen.
    Eller så är det en helt ofarlig blödning.
    Tyvärr finns inget att göra så tidigt. Ett Vul ger inte så mycket svar heller. Bara att avvakta och se hur det utvecklar sig.
    Lycka till!

• MammaTillHarry

Tack för svaret ska ringa gyn nu.

Väntar och längtar efter vårat mirakel.
  • Junior mint

Jag ramlade i trappan BÅDA mina graviditeter! Båda fallen var runt v 20. Jag tror inte du behöver vara orolig. Jag ramlade också på rumpan blev blå, lila, grön, gul... Lycka till!

• Bei Bei

En tjej jag känner blev sparkad flera gånger i magen av en häst. Bebisen klarade sig och är idag en frisk flicka på 6 år.
    Men kolla upp det så slipper du vara orolig och ovetande. Kram & lycka till

♥ Ronja ♥ Hannes ♥
Svar på tråden Jag har trillat i trappan.