• lina822

frysningar under natten fast ingen feber?????????Hjälp???

Har inte sovit under hela natten.Darrar i hela kroppen och har sjukdomskänsla. Men när jag kollade feber så var det inte mer än 36,6. jag är jätte orolig kan det vara nåt fel på grav.? har inga blödningar men inga andra symptom heller längre. Har nån varit i samma situation?

• Svar på tråden frysningar under natten fast ingen feber?????????Hjälp???
  • emiee

Så hade jag i börja av min graviditet. Kände mig "sjuk" hela tiden, fast jag inte var sjuk och precis så som du beskriver, att man darrar och det känns som att man har feber, fast man inte har det :)

• v i r r a

Så har jag också, +ade för 3 dygn sedan och har haft frossa på natten i drygt en vecka! Vaknar och måste klä på mig yllekofta och mössa. Ingen feber här heller.

Det är nog fara ska du se!

• v i r r a

Det är nog INGEN fara menade jag givetvis

v i r r a skrev 2008-05-31 09:47:35 följande:
    Det är nog fara ska du se!
  • lina822

Jag är i vecka 9.(8+3)
    jag är så orolig men känns lite bättre när jag ser att jag är inte ensam. Alltså nu på morgonen mår jag ok men har dock lite sjukdomkänsla. Men på natten var det katastrof, darrade i hela kroppen så fort jag blundade. Konstigt i alla fall.
    Hur är det med era symptom? Finns det flera som har nästan inga?

• v i r r a

Har du provat att ta på dig en mössa? Det låter ju konstigt kanske men det hjälpte för mig

• lina822

Ok jag förstår att man kan frysa under grav. men för mig är det lite annorlunda. jag har darrat under hela natten. Kändes som jag hade feber 40. Men i kroppen var jag svettig. Jätte konstig grej.
    Ringde till BM imorse men hon var inte till nån hjälp. Hon sa bara du har säkert influensa och ta panodil! Vadå influensa jag har ju ingen feber.........

Svar på tråden frysningar under natten fast ingen feber?????????Hjälp???