• Blue Bear

MÅSTE magen sjunka innan förlossning?

Imorse gick slemproppen men känner inga verkar förutom väldigt mkt sd..
    Det väckte lite hopp i mig att det kanske inte är så lånt kvar tills pojken tittar ut.. men nyss träffade jag sambos moster på stan och hon sa att "Guuud, du är inte ens nära förlossningen. din mage ligger såååå högt upp.. det är minst 3- veckor kvar!" Skrikandes

Måste magen sjunka för att värkarna ska komma igång??

Min BM kunde inte ens känna bebbens huvud sist gång eftersom han hae sjunkit djupt ner i bäkenhålan och var fixerad...

• Svar på tråden MÅSTE magen sjunka innan förlossning?
  • NiniMe

Lyssna inte på vad andra säger, folk tro sig veta så mycket om gravmagar och graviditeter bara för dom själv varit gravida mendin grav kan skilja sig HELT från min t.ex..., de har jag kommit på under min egen grav... Några säger till mig OJ vad hög din mage e, men de e den inte och de har den aldrig varit, endast när han låg som högst... Bebben din kommer när den kommer

To All Y Bitches Talking Behind My Back, ThankS 4 Making Me The Center Of Youre WORLD
  • Blue Bear

Det är nog så.. nu i v. 39 har jag blivit ganska less på alla komentarer: magen är si, magen är så.. Det finns ju ingen mall på hur magen ska vara..

• skrållan1978

hehe med min son så sjönk magen när vattnet gick alltså samma dag han föddes=))) han va inte ens fixerad=)

Nummer 5 i magen=)
  • Blue Bear
    skrållan1978 skrev 2008-05-31 18:03:56 följande:
    hehe med min son så sjönk magen när vattnet gick alltså samma dag han föddes=))) han va inte ens fixerad=)
    Oj

Den tömdes då hehehe
  • n1ettan

Jag blir också less på att alla kommer med kommentarer om min mage. Om den har sjunkit ner eller vad dom nu tycker.

Egentligen är det väl för att JAG är less och vill att liten skall komma NU!

• Millric

det är väl inget måste att den sjunker.. den bara gör det.. ändå.. men jag märkte inte av det så himmla mycket.. mitt e fixerat oxå.. o vist har den sjunkit lite. men bäbisen är ju större oxå.. o växer hela tiden.. så de e ju inte så märkbart att magen sjunker, för den blir ju inte mindre..

o vad andra säger det struntar jag i.. de e inte de som bär på det.. Lycka till.. slemproppen är ett tecken.. thats it! =)

• snillis

Jag upplevde inte att magen sjönk på mig någon av gångerna. Ser inga direkta skillnader på bilderna heller.

Så det där är nog väldigt individuellt.

MEN att slemproppen har gått betyder nödvändigtvis att bebisen är på G dock.
    Det kan ta lång tid efter att den har gått. Den kan tom återbildas.

• basio

Med mitt första barn fick jag heeela tiden kommentarer om att magen satt så högt och att jag skulle gå över tiden minst två veckor. Han föddes i v36 utan att magen hade sjunkigt en milimeter! Väldigt oväntat.

Även med tvåan satt magen högt och även han föddes i v36.

Nu med trean så sitter magen högt, fast jag är bara i v28 än så länge. Men min mage är väl hög helt enkelt... så den behöver inte alls sjunka för att det ska vara bebis på gång!

Hoppas det drar igång snart för dig!

Svar på tråden MÅSTE magen sjunka innan förlossning?