jag tog studenten igår...=)
jag tog studenten igår! det var så kul, dock är jag rätt trött idag...=)
jag tog studenten igår! det var så kul, dock är jag rätt trött idag...=)
Grattis! Studente är nog det roligaste jag gjort i mitt liv än så länge, och jag blir lika avundsjuk varje år på alla studenter
ja, det var verkligen kul! men lite konstigt känns det faktiskt...=/
Grattis!
Vad har du för framtidsplaner?
tack förresten!
Hihi2- Ja livet bir ju verkligen annorlunda! Och även ast jag inte tyckte om skolan alls förut så kan jag sakna den ibland nu.
jag har sökt in till sthlm universitet till hösten. till lärarprogrammet och socionomprogrammet. så hoppas jag kommer in! har betygen som räcker, men det är ju många som söker, man man får hoppas!
Vilka ambitioner du har. Jättebra!!! Min dotter tog oxå studenten, fast i tisdags. Gick jättebra och hon var jättefin i sin vita klänning. "stolt mamma"
Grattis!
Vill bara än en gång säga GRATTIS till dig. Lärare ska du verkligen bli. Du är superduktig. Och snäll som ställt upp och hjälpt mig trots att du själv studerat. Trevlig sommar på dig. Och många Lycka Till! Självklart kommer du in ;)
Kram Kram
Grattis! Studenten är ju såå häftigt Skulle lätt ta studenten igen om ja slapp skolan
tack så jättemycket för alla gratulationer! det värmer verkligen...=)
morsa83: tack så jättemycket! men det är så lite så, jag hjälper gärna till om jag kan. och trevlig sommar på dig med! och på er alla andra också för den delen...=)
Ancha: om det kunde vara så lätt! att ta studenten utan att behöva plugga...*ler*...men det är ju just att man har kämpat som f*n i tre år som gör det så roligt och skönt att ta studenten...=)
tack än en gång för alla gratulationer!