Anonym (.) skrev 2008-06-01 11:51:27 följande:
Jag känner absolut ingen lust till att göra nånting! Allt är bara jobbigt eller tråkigt. Orkar knappt ta mig ut och gå med min dotter. Det ser ut som en svinstia här. Innan har jag alltid varit perfektionist och det har alltid varit välstädat. Nu orkar jag bara inte! Jag orkar inte ta tag i någonting. När jag nån gång väl har städat så dröjer det inte mer än en dag så ser det ut igen. Försöker verkligen ta tag i saker, men det går inte.Någon som kan ge mig en spark i röven? Snälla.
Samma här! Behöver också en spark i röven!
Det ser ut som fan här hemma! Okey ordning på ytan, diskbänken och så men det är mycket som behöver tas tag i. Har inte putsat fönstren, inte dammtorkat på månader, det är pappershögar som ska sorteras, garderober och skåp som svämmar över av "skit" 
Jag vet ju att jag skulle bli piggare om allt var i ordning (stämmer det där med Feng shui) och att all denna röra förstör energin - men jag är trött, trött, trött och jag orkar bara inte ta itu med något utöver det vanliga. Sedan så känns allt så fruktansvärt övermäktigt och jag vet bara inte vad jag ska börja med för det är SÅ MYCKET som ska göras