• Anonym

Torr i munnen (Gravid) Flera?

Ni som är eller har varigt gravida. Blev ni också torra i munnen då ni va gravida?

• Svar på tråden Torr i munnen (Gravid) Flera?
  • Michigan

Under en period, kanske runt v 25 var jag oerhört torr i munnen och ständigt törstig. Drack vatten och sprang på toan som en tok.

• GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm

Jepp och speciellt störigt är det om natten

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Elsans

Ja, jätte! är nu i v34 nu och vaknar fortfarande på nätterna och måste dricka.

• Anonym

Okej men det här är i början v 5 derför blev jag lite paff

• Krabbolina

jag var väldigt törstig i början av min graviditet. Nu är jag normaltörstig tror jag.

• Anonym

Krabbolina

När du menar törstig att du va snus torr i munnen?
    Alltså jag dricker vatten och ränner på toa men ändå torr som fnöske

• Anonym

Nja inte i början isf..Snarare på slutet....
    Denna graviditet har jag inte haft några symptom förutom lite sveda i brösten o nu har dom blivit ådriga o lite spända är snart i v 7

• Krabbolina
    Anonym skrev 2008-06-01 19:19:34 följande:
    KrabbolinaNär du menar törstig att du va snus torr i munnen?Alltså jag dricker vatten och ränner på toa men ändå torr som fnöske
    JApp, kunde dricka massor utan att det hjälpte. Kanske hjälpte precis när jag drack.
  • Anonym

Okej skönt det är fler än mig. Trode det va fel på mig eller nått eftersom man inte sett eller hört folk här på FL innan som haft det samma.
    MEn vad beror det på?

• Krabbolina
    Anonym skrev 2008-06-01 19:28:26 följande:
    Okej skönt det är fler än mig. Trode det va fel på mig eller nått eftersom man inte sett eller hört folk här på FL innan som haft det samma.MEn vad beror det på?
    Jag vet inte vad det beror på vet bara att det försvann efter någon vecka.
  • Anonym

Okej får hoppas det här släpper också, har bara kommit pang på

Svar på tråden Torr i munnen (Gravid) Flera?