• Blue Bear

Teckningsblödning - hur ser den ut?

Igår gick slemproppen och fick även en blödning i samband med det..
    det var lite ljusröd - brun (själva slemmisen var klar röd och slemmig). Blödningen kom i trosorna och även i toan. Under eftermiddagen så hade jag mkt flytningar med väldigt svagt, svagt rosa färg..

Men nu börjar jag undra om man skulle ha ringt till förlossningen ändå bara för att höra vad dom tycker.. eller ska jag avvakta??
    Det kan väl inte vara nåt annat än teckningsblödning??? Fundersam

Idag är det som vanligt, alltså ingen blod eller så... 

• Svar på tråden Teckningsblödning - hur ser den ut?
  • AnnaU

När jag har fått teckenblödningen så har det bara varit några få timmar kvar innan bebben varit ute men det verkar vara väldigt olika.
    Ring och fråga om du känner dig osäker

• Blue Bear
    AnnaU skrev 2008-06-01 19:31:07 följande:
    När jag har fått teckenblödningen så har det bara varit några få timmar kvar innan bebben varit ute men det verkar vara väldigt olika.Ring och fråga om du känner dig osäker
    Det var väl därför jag började undra eftersom mångas förlossning startade så snabbt efter blödningen.. men nu har det gått mer än ett dygn och inte en enda förvärk i siktet...
  • Fr1dlyst

Jag fick en teckenblödning.. Den var brunaktig och liten, men efter det startade värkarna.. :) lyvka till!

Axel 080415
  • Blue Bear

Tack!

Hoppas verkligen att det sätter igång snart.. är sååååå svullen och trött av värmen!

• Fr1dlyst

Vilken vecka är du i?
    Jag läste lite här på familjeliv om teckenblödningar när jag fick det, och det verkar som de flesta får sina bebbar inom nån dag!

Axel 080415
  • Blue Bear

v. 39 så barnet är redo att komma ut..

• Fr1dlyst

Åh.. hoppas verkligen att det sätter igång snart då!
    Se till att vila ordentligt nu!

Axel 080415
Svar på tråden Teckningsblödning - hur ser den ut?