• Happy29

Flytta?

Hej
    Jag har varit på gång i mina tankar så många gånger, jag går hos en kurator också som försöker få mig att inse att jag o mina barn skulle må bättre av att flytta, bo ensamma.
    Jag har 4 barn, 3 sedan ett tidigare förhållande o 1 med min nuvrande sambo, han har 3 barn sedan tidigare också....
    alla barn är under 12 år.
    Jag Har ringt o ringt på lägenhet, det finns inga förrän idag då det helt plötsligt dök upp en i det omr jag vill bo vid. jag har varit o tittat o den va fin med 3 rum o kök bara, jag har 4 barn.
    Jag har så många tankar i mitt huvvu, kanske kan ta lägenheten o bo där den veckan jag har mina barn så bor jag o min lilla hos pappan nästa...
    gud så svammligt inlägg, hoppas ni försår...
    Jag står på ett ben o vet inte hur jag ska göra, jag tycker nog om min sambo ändå, fastän jag o barnen inte mår bra av detta...
    Mina barn o hans barn går inte ihop, jag har fått hört sedan jag flytta in att allt är hans, hans, hans saker o villa. Hans barn retar mina attde bott här längre så de bor mest här osv....
    Snälla någon som kan hjälpa mig.. skratt

• Svar på tråden Flytta?
  • Tezz72

Säger din sambo också att allt är hans? Vad säger sambon att hans barn retar dina barn?

• Mola

Ja, det var ett rörigt inlägg...skratt. Klart du ska flytta om du känner det så! Att det bara är en 3-rummare får du ju svälja så länge. Men varför skulle du bo hos din sambo varannan vecka? Vill du inte att det ska vara slut? En annan lösning skulle ju kunna vara att du och sambon inte har era barn samma vecka, då slipper ju barnen träffa varandra.

• HegeOlsen

Jag tycker att ett särboskap är att föredra när en förälder inte förmår att leda in sina barn i ett förhållande med ny partner.
    Se till att dina barn får ett riktigt hem där de känner sig hemma. Håll inte på att flytta vv till din partner, då får väl han i sådana fall komma hem till er när han inte har sina barn. Sen om han vill att ni ska leva ihop så måste han jobba med sina barn så att det kan bli möjligt, den saken kan inte du göra åt honom.

Happy29 skrev 2008-06-01 20:19:12 följande:
    HejJag har varit på gång i mina tankar så många gånger, jag går hos en kurator också som försöker få mig att inse att jag o mina barn skulle må bättre av att flytta, bo ensamma.Jag har 4 barn, 3 sedan ett tidigare förhållande o 1 med min nuvrande sambo, han har 3 barn sedan tidigare också....alla barn är under 12 år.Jag Har ringt o ringt på lägenhet, det finns inga förrän idag då det helt plötsligt dök upp en i det omr jag vill bo vid. jag har varit o tittat o den va fin med 3 rum o kök bara, jag har 4 barn.Jag har så många tankar i mitt huvvu, kanske kan ta lägenheten o bo där den veckan jag har mina barn så bor jag o min lilla hos pappan nästa... gud så svammligt inlägg, hoppas ni försår...Jag står på ett ben o vet inte hur jag ska göra, jag tycker nog om min sambo ändå, fastän jag o barnen inte mår bra av detta...Mina barn o hans barn går inte ihop, jag har fått hört sedan jag flytta in att allt är hans, hans, hans saker o villa. Hans barn retar mina attde bott här längre så de bor mest här osv....Snälla någon som kan hjälpa mig.. skratt
  • Calles matte
    HegeOlsen skrev 2008-06-06 16:08:14 följande:
    Jag tycker att ett särboskap är att föredra när en förälder inte förmår att leda in sina barn i ett förhållande med ny partner.Se till att dina barn får ett riktigt hem där de känner sig hemma. Håll inte på att flytta vv till din partner, då får väl han i sådana fall komma hem till er när han inte har sina barn. Sen om han vill att ni ska leva ihop så måste han jobba med sina barn så att det kan bli möjligt, den saken kan inte du göra åt honom.
    Bra svarat! Kan inte annat än hålla med!
  • HegeOlsen

Mår dina barn inte bra i ert nuvarande boende så är det inget att tveka om, flytta.

Happy29 skrev 2008-06-01 20:19:12 följande:
    HejJag har varit på gång i mina tankar så många gånger, jag går hos en kurator också som försöker få mig att inse att jag o mina barn skulle må bättre av att flytta, bo ensamma.Jag har 4 barn, 3 sedan ett tidigare förhållande o 1 med min nuvrande sambo, han har 3 barn sedan tidigare också....alla barn är under 12 år.Jag Har ringt o ringt på lägenhet, det finns inga förrän idag då det helt plötsligt dök upp en i det omr jag vill bo vid. jag har varit o tittat o den va fin med 3 rum o kök bara, jag har 4 barn.Jag har så många tankar i mitt huvvu, kanske kan ta lägenheten o bo där den veckan jag har mina barn så bor jag o min lilla hos pappan nästa... gud så svammligt inlägg, hoppas ni försår...Jag står på ett ben o vet inte hur jag ska göra, jag tycker nog om min sambo ändå, fastän jag o barnen inte mår bra av detta...Mina barn o hans barn går inte ihop, jag har fått hört sedan jag flytta in att allt är hans, hans, hans saker o villa. Hans barn retar mina attde bott här längre så de bor mest här osv....Snälla någon som kan hjälpa mig.. skratt
Svar på tråden Flytta?