• Fannsan

Vad kan man köpa på GEKÅS?

Tänkte snart åka till ullared och handla.. vad har dom för saker där?
    Nåt som är extra billigt eller bra?
    Tips mottages tacksamt! Tänkte iaf köpa lite barngrejer till vår 4 mån gamla dotter...

• Svar på tråden Vad kan man köpa på GEKÅS?
  • Fröken perfekt

Har varit där en gång, köpte ett paket maskindiskmedel resten var bara skit tyckte jag.

• Teskedsmamman

Jag bor 7 mil från GeKås och handlar mycket konsumtionsvaror som diskmedel,schampoo osv... och mycket kläder till barnen, billiga kläder som inte behövs varas försiktig med....

Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
  • Nora83

Det finns det mesta på Gekås, i skiftande kvalité och priser.

Jag brukar passa på att köpa lite nya gardiner och annat smått och gott när jag är där. Kläder tycker jag att det är ganska dåligt med faktiskt. Men det beror ju självklart på tycke och smak.

Har själv planerat att åka dit en sväng på semestern!

• Petrah

Du kan köpa nästan allt där. textiler så som gardiner,handukar,dukar,sängkläder mm, hästsaker,bilsaker,CD skivor,VHS filmer, hushållsapparater,leksaker, prynadsaker,kökssaker som glas,tallrikar mm, ljus, böcker för alla åldrar,kläder för alla åldrar även ytterkläder (ej skor) dt finns utanför i en av affärerna. du kan köpa mat både kylvaror och torrvaror, godis, tvättmedel,skurmedel,schampo,tvål,smink,väskor,plånböcker,smycken,tavlor......ja du kan nog hitta allt där inne. Sen utanför har dom matställen och lite affärer oxå så som H&M,skoaffär mm.
    jag äääälskar Ullared.

Wild, Raw and Beautiful
  • sezzan

Det finns ju bra och dåliga gånger.. Ibland finns det massor och ibland inget alls.. Det finns ju massa bodys till småttingar.. Å jag kan varmt rekommendera bodys som ser ut som linnen.. För då kan man ha tröjor över utan att småttingarna bli r kalla om ryggen.. Å dom e tokbilliga.. Typ 20 kr/st. Å pyjamaser i massor.. Deras halkstrumpor gillar jag jättemycket då dom har ordentligt med "halkstopp" under. Å dom försvinner inte direkt i tvätten. (halkstoppet alltså). Våtservetter i reseförpackning.. Det är ju sånt dom alltid brukar ha.. Även om man inte hittar något annat. Lycka till.. Trevlig resa

Hellre lite otur än ingen tur alls..
  • Teskedsmamman

Deras eget märke är bra, Det står Teddy på lappen i nacken och det är en nalle på lappen...

Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
  • Misan S

Det finns det mesta, något speciellt du undrar över - jag ska antagligen dit imorgon... Barnprylar finns bra utbud på. Sänd mig ett meddelande på sådant du skulle vilja veta. (imorgon innan kl. 14)

Petrah: H&M finns inte kvar i Ullared, men massor av andra butiker finns ju som sagt runt om. Lite besviken är jag över det, undrar om det finns fler städer än Falkenberg som inte har H&M??

Kan rekommendera frisörbutiken (kommer inte ihåg vad den heter) ovanpå Granngården - de har mycket bra priser på hårvårdsprodukter.

mvh Misan

• Misan S

Prisex på barnprylar; babysitter 189.-, gåstol 269.-, bärsele 149.-, Kombivagn 1499.-, babytalker 299.-, dörrgrind 299.-
    Det finns också bilbarnstolar, madrasser, bäddset, badbalja, skötbord, pottor, nappflaskor, nappar, bröstpump etc etc på babyavdelningen (allra längst ner till höger i varuhuset).
    Längst ner till vänster finns barnkläderna. Prisex på babybodies; mellan 25.- och 50.-

Vid hygienartiklarna finns tvättlappar, amningsskydd, barnolja, barnschampoo etc.
    Det finns billigare modeller tvättlappar men jag köper alltid Natusan för jag gillar dem bäst. En tvåpack kostade 35,95

Övriga prisex på varor som jag köpte till min son som är två år;
    skottkärra med hink o spadar; 49,95
    tält (3ien); 149.-
    munspel; 19,95
    målarbok; 9,95
    shorts; 79,95
    badrock; 59,95
    capribyxa; 59,95
    jacka; 129.-
    t-shirt; 39,95
    skjorta; 69,95
    t-shirt enfärgad 19,95
    barnbälte; 19,95
    barnkudde; 24,95

sedan handlade jag ju en del till övriga hushållet
    prisex,
    Uncle Bens ris 19,95
    Almondy mandeltårta 24,95
    Räkor i lake 18,95
    cellofan 10m 11,95
    adidas shorts 149.-
    adidas topp 169.-
    Muggar (höganäskeramik) 39,95/st
    Turtle bilshampoo 39,95
    Via tvättmedel 39,95

Hoppas du fick lite tips.

Svar på tråden Vad kan man köpa på GEKÅS?