• Venndela

Tvålpump, bomullsburk och tandborstmugg

Söker efter set med både tvålpump, bomullsburk och tandborstmugg till vårt badrum. Har ni sett några fina såna?

• Svar på tråden Tvålpump, bomullsburk och tandborstmugg
  • Myriz

Åhlens brukar ha superfina, vet inte vad dom har för sortiment just nu dock. Men brukar finnas i flera stilar, betong, glas, porsling, plexi osv... vad är du ute efter för stil?

• Venndela

Jag är mest ute efter ett set i porslin. Helst enfärgat, gärna med mönster i samma färg om ni förstår vad jag menar.

Små fötter: det från Ikea har vi haft tidigare. Slog sönder tvålpumpen tyvärr, och nu vill jag gärna ha något annat.

Verkar vara svårt att hitta just kombinationen med bomullsburk.

• miggs

jag hittade ett set på IKEA i beige keramik, enkelt och stilrent. tror jag gav 50 spänn

• Venndela

Tack för tipsen! Ska kolla på Jysk - och den beiga på IKEA låter helt ok (bara det ingick bomullsburk också...).

• Samilla

Tycker Zone har jättefin serie...Själv har jag den i svart!

• TinaElisabeth

Jag har köpt på HEMTEX. Finns tvålpump, tandborstmugg o bomullsburk i porslin. Jättefint tycker jag. Lite "räfflad" yta och enfärgade är dem. Tyker dem är jättefina!

• Venndela

Ska genast kolla in era nya tips!

• Venndela

Nu har jag köpt ett set på Hemtex! Halva priset...blev 113 kronor för både tvålpump, mugg och bomullsburk i benvitt porslin med blommönster "utstansat". Rekommenderas!

• h81

jag tycker cult eller zone!! ..tänkte föreslått dom men läste igenom svaren o såg att båda redan var med så jag håller bara med!!

• h81
    Venndela skrev 2008-06-19 14:28:03 följande:
    Nu har jag köpt ett set på Hemtex! Halva priset...blev 113 kronor för både tvålpump, mugg och bomullsburk i benvitt porslin med blommönster "utstansat". Rekommenderas!
    gud vad jag är snurrig o inte läser att du redan handlat!!!
    kul att du hittade ett bra set som du gillade till ett så bra pris!!
Svar på tråden Tvålpump, bomullsburk och tandborstmugg