• vänat

Glasögon + solglasögon med styrka via nete?

Undrar vart man billigats och enklast kan besällat glasögon och sol glasögon med styrka?

De bör vara bra kaviliet på bågarna bra service snabb levans rätt styka på glas etc.

Någon här som besällt och har bra atälla att rekomedera??

• Svar på tråden Glasögon + solglasögon med styrka via nete?
  • vänat
    bonusmorsa skrev 2008-06-02 15:10:07 följande:
    www.favoptic.com/Superbra och snabb service
    Ok hej så långt jag kan se på denn sida fins det inag vanliga solgalsögon med styrka utan enbart glas som blir mörkare ute isolen och sådan vill jag inte alls ha.

Utan som sagt var valigsolglas ögon med styrka samt ett par vanliga så felr tips motages gärna.
  • Tecken

Jag har köpt solglasögon (polaroid) med styrka på Favoptic, så visst finns det

• vänat
    Tecken skrev 2008-06-02 16:25:00 följande:
    Jag har köpt solglasögon (polaroid) med styrka på Favoptic, så visst finns det
    Tja vart då?? har leta med hittar enbart de som mörkar ute i solljus och de vil jag som sagt var inte ha.
  • vänat
    Tecken skrev 2008-06-02 16:31:08 följande:
    Gå in på "Glas och tillval" på Favoptics sida: www.favoptic.com/lenstypes Du borde kunna välja det tillvalet på de flesta bågarna.
    Det är det jag vart och titta men antingen är jag ehlt blind eller så är det något annat fel.
  • Marco och Mathias mamma

Längst ner på sidan står det så här:
    Polariserande solglas
    Polariserande slipas nu både som enstyrkeglas och progressiva. Dessa är alltid mörka och hindrar framför allt ljus som reflekterats i en vågrät yta. Skyddar även mot UV strålning. Perfekta att använda när solen är mycket besvärande som vid bilkörning med blänk i asfalten, på sjön eller ute i snön. Kombineras alltid med antireflexbehandling. Klassisk mörkgrön färgning.

vänat skrev 2008-06-02 19:29:45 följande:
    Det är det jag vart och titta men antingen är jag ehlt blind eller så är det något annat fel.
  • vänat
    bonusmorsa skrev 2008-06-02 19:32:51 följande:
    Längst ner på sidan står det så här:Polariserande solglasPolariserande slipas nu både som enstyrkeglas och progressiva. Dessa är alltid mörka och hindrar framför allt ljus som reflekterats i en vågrät yta. Skyddar även mot UV strålning. Perfekta att använda när solen är mycket besvärande som vid bilkörning med blänk i asfalten, på sjön eller ute i snön. Kombineras alltid med antireflexbehandling. Klassisk mörkgrön färgning.
    Ok hej ska kola mer då!!Tack för hjälpen
  • Neatric

optikbutiken. se el liknande adress mtcket bättre än favoptik

• vänat
    Neatric skrev 2008-06-03 22:21:20 följande:
    optikbutiken. se el liknande adress mtcket bättre än favoptik
    varför är dom bättre??
  • Neatric

Roligare / finare bågar! Priserna och servicen är oslagbar

Svar på tråden Glasögon + solglasögon med styrka via nete?