Brun utan sol? Vilket märke är bäst ?
Som rubriken lyder: Vilket märke är bäst och är lättast att få jämt och snyggt när man smörjer in?
Som rubriken lyder: Vilket märke är bäst och är lättast att få jämt och snyggt när man smörjer in?
Jag tycker att Dove Summer Glow är bra. Den är lätt att smörja in och kladdar inte.
Dove är dessutomot billig! 39.50 på H&M.
Jag kör oxå med Dove o tycker den är väldigt bra. Alla har blivit imponerade av min "bränna" som dom tycker ser solad ut
Ok, det är den jag har hemma. Men jag tycker att mina ben bli lite flammiga. Nån som har några tips på hur jag kan undvika det?
aco har en sun kiss eller va den heter en lotion med lätt brun utan som effekt den gillar ja :D med lite glow i också jätte fin :D
Du kan blanda med en vanlig hudkräm. Det brukar funka på alla brun-utan-sol-krämer.
sandra g- skrubba dina ben och smörj in de innan du sättr på brunutansol.
Ok, kanske ska ta och testa det. När du smöjer in med Doves brun utan sol, smörjer du bara som man gör när man smöjer in sig med vanlig hudkräm då?
Tant J skrev 2008-06-02 17:52:31 följande:
Sandra G skrev 2008-06-02 17:50:49 följande:
Jag har smörjt några dar nu men kan jag skrubba dem ändå och smörja in igen?
Nikki S skrev 2008-06-02 17:53:01 följande:
Puffar lite
Sandra g- ja det tror jag. Att scrubba tar ju bort de döda hudresterna så det borde gå. Inte helt säker men testa!
Mary Kays Sublte Tanning Lotion den bygger upp en snygg "bränna"
Sandra G skrev 2008-06-02 17:53:58 följande:
tycker brun utan sol luktar så läbbigt, finns det nån som har erfarenhet av icke luktande brun utan sol?
Jag har använt Acos, Summer glow eller vad den heter. Är nöjd med resultatet, men står inte ut med lukten! Hela jag luktar solariesvett!
Det kom gradvis, och i början trodde jag det var JAG som luktade, men sen har jag insett att det är krämen som gör det. Synd, för det blev snygg, lite lagom färg av den.