• underverket 06

Vilka Hennes, Lindex etc i Stockholm har bästa utbudet av mammakläder?

Har märkt att vad det gäller mammakläder varierar utbudet enormt från butik till butik. Lindex i Täby centrum hade mycket mammakläder, men det ligger lite långt ifrån mig. Vilka andra Lindex har bra utbud av mammakläder? Hennes på Hamngatan hade mycket. Vilka andra Hennes har bra utbud? Villka Polarn och Pyret har bra?
    Säljer Kapp Ahl mammakläder? Finns det fler kedjor än dess nämnda som gör det? Åhlens? Vero Moda?

• Svar på tråden Vilka Hennes, Lindex etc i Stockholm har bästa utbudet av mammakläder?
  • inessa

Jag har tyvärr inte någon övergripande koll på hur det ser ut runt om i stan men jag vet att inne i city så har ju även h&m på drottninggatan (den mitt emot Åhlens) mammakläder och Lindex vid Sergelstorg. KappAhl har inte några mammakläder och inte heller Åhlens eller Vero Moda har någon sådan avdelning... Sen vet jag att dom ibland har haft bra utbud på h&m i Kista om man vill bege sig dit. Har tyvärr inte någon koll på Polarn och Pyret.

• bea85

polar och pyret i barkarby outlet har jätte bra (tycker ja) och så e det ju biligare mycket biligare. köpte mamma jens för 200 ny pris ligger väll på 800? eller runt om minns inte va det stog på lappen men biligare va det än normalt

• LillaJag89

köpte själv 3 mamma tröjor på polarn och pyret i barkarby för 100 kr. super billiga mammakläder där..

• Cerulean

Mamalicious finns på Vero Moda i glashuset vid PUB. Annars tycker jag det är svårt att hitta mammakläder i stan på H&M o liknande, har haft bättre lycka i förortsbutiker där det varit mindre utplockat.

• Jenny87

I Kista galleria har dom ganska mycket mammakläder, där köpte jag massor.

~Mamma till Måns 071113~ ~Lilla ärtan BF 090203~ *~ungmamma87.blogg.se~*
  • Lilith74

H&M i Farsta har mängder av mammakläder, en tjej som jobbar där sade till mig att de siktar på att ha största mammasortimentet i Sverige.

Svar på tråden Vilka Hennes, Lindex etc i Stockholm har bästa utbudet av mammakläder?