• Anonym

Granulationsvävnad

undrar om det är någon som blivit opererad efter förlossningen pga att du blivit fel sydd och det börjat växa vävnader inuti och utanför slidan? skall bli opererad nästa vecka. fick barn för 4 månader sedan, sedan dess har jag varken kunnat gå eller stå i längre än 5-10min åt gången. hur går det till när de opererar och hu länge efteråt hade du ont? hoppas verkligen att det inte kommer ta 4 månader till innan det blir bra

• Svar på tråden Granulationsvävnad
  • Neko

Nej, jag fick som en liten flik utanför som skulle tas bort men sedan när jag väl skulle göra det så hade den försvunnit av sig själv, det kan visst hända om det bara är lite.

• Anonym

ok jag hade ganska mycke och därför är jag tvungen att vara nersövd

• middiz

Jag hade det men jag totalvägrade bli opererad, hade oxå så ont av det att jag varken kunde gå, stå eller sitta.
    Det enda som faktist hjälpte var att ha sex, låter kanske lustigt men för mej hjälpte det!
    Nu 1,5 år senare har jag bara ont innan jag ska ha mens, fast då tog det ett år innan det slutade göra riktigt ont!

• Anonym

ok tack, men jag blir nog häldre opererad

• middiz

Ja det e ju olika vad man kan stå ut med
    Jag fick höra iaf från barnmorskan att hon aldrig sett nån som haft så mycke innan. Honn sa även att om man opererar bort det så skärdom helt enkelt bort vävnaden och syr igen.
    Kan tänka mej att det tar kanske en månad innan det e helt okej igen!
    Fast det e ju bara vad jag tror nu!

Svar på tråden Granulationsvävnad