• presens konjunktiv

Gotland

Är det någon som har några bra sommargotlandstips? Ett mysigt hotell i Visby? En trevlig restaurang? En trevlig campingplats eller två? Några sevärdheter man inte får missa?

Vi har inga barn med oss, hade tänkt oss en natt på hotell i Visby, eventuellt en natt på hotell/b&b/vandrarhem någon annanstans på Gotland, och så några nätters tältning. Vi gillar små naturcampingar, inte de där stora, inrutade, med organiserade aktiviteter.

Alla tips emottages tacksamt.

Sois réaliste: demande l'impossible!
  • Svar på tråden Gotland
  • presens konjunktiv

*puffar lite*

Sois réaliste: demande l'impossible!
  • Greger

Jag skulle inte rekomendera Kneippbyn om ni inte har några barn med er.

Eftersom jag bor hör i Visby har jag inge vidare koll på hotellen. Men restauranger som G:a Masters, Lindgården, Black sheep Arms är mysiga. Black sheep arms är en engelsk pub, där serverar de även gotländsk öl.

När ni är här borde ni åka till Fårö, där är verkligen mysigt. Sylvis döttrar på Fårö är ett café/hembageri med supergott fikabröd.

Camping med lite lagom mycket folk borde vara Ljugarn, där har de även mysiga restauranger, affärer, kiosk, minigolf osv osv. Och jättefin natur att promenera i. Mycket raukar

ja, vet inte vad jag ska skriva mer riktigt. fråga gärna om du undrar över nåt!

Svar på tråden Gotland