• pis

babytravel grizzly

Vad säger ni om denna vagn... nått att ha eller inte

• Svar på tråden babytravel grizzly
  • hanna1988

vi har köpt den vagen till våran kommande bebis bf 2/7, har en kompis som köpte den och hon är helnöjd, så smiigt att kunna ändra håll på styret och den är smidig att dra, och framförallt stadig, det ska bli kul att se om jag tycker likadant om våran =)

• Knastroll82

Funderade på en sån först, men anser att vagnen i sig är för tung. Dessutom blir den på tok för stor ihopfälld, så den går knappt in i bilen.
    Därför valde jag bort den, trots det bra priset.

• vb21

Vi var nära o köpa den, men personalen på babyproffsen avrådde oss, mycket tung och klumpig, så vi valde en annan vagn...

• Reglementet

Så tung och klumpig tycker jag inte den är faktiskt.

Vi har köpt en sådan, varför lägga massor med pengar på en vagn?

• vb21

tyckte att den kändes bra i affären, o priset va ju toppen!
    hade en vagn till 1:a barnet som vägde nåt liknande, och det var faktiskt jobbigt,främst för handleder och armarna, nu har vi köpt en begangnad...betydligt mycket lättare...

• Knastroll82
    Reglementet skrev 2008-06-04 14:25:41 följande:
    Så tung och klumpig tycker jag inte den är faktiskt. Vi har köpt en sådan, varför lägga massor med pengar på en vagn?
    Vi har köpt en helt ny vagn, import från tyskland. Vi fick betala totalt strax under 2000:- för vagnen, och det tycker inte jag är speciellt dyrt...
    Bilder finns i mitt galleri.
  • Moana

tittade också på den, men den är för tung. Lägg på vikten för barn och ett par kassar med mat, och så upp för en backe...

• EmmaGustafsson

det finns en annan babytravel vagn som är lättare och mindre, men annars ganska lik grizzly, compact heter den tror jag. är dessutom ännu billigare än grizzly

Svar på tråden babytravel grizzly