Vilka skor tycker ni är snyggast att ha till vita (tajta) byxor?
Förslag?
Förslag?
INGEN?
Det beror väl på om du ska ha kläderna till vardags eller fest. Men ett par högklackade sandaler är alltid snyggt.
pumps!
tack!Jag vill bara se så snygg ut som möjligt när jag hämtar min pojkvän på flygplatsen;)
Ballerinaskor är snyggast till tighta byxor.
tack:)
Pumps! Får man långa snygga ben och bättre hållning. Så länge man kan gå bra i dom.
Ballerina eller slip in funkar också. Men det är ju lite mer nerklätt.
Jag har svarta pumps som är öppna i tårna . Kan det funka, eller ser det konstigt ut med svarta skor? Tusen tack för era svar!
Gärna färg glada skor till vitt!
Tack! Har inga färgglada=( Får testa o se om det ser konstigt ut med svart.
Låter jättesnyggt med svarta pumps som är öppna. Det är helt in, för den som bryr sig om det.
Svarta snygga tuffa med lagom hög klack, då kommer din pojkvän bli så jävla impad, jag lovar;)
Tusen tack för er hjälp,snälla ni är!
Haha hur hög är lagom hög då?;) Tror inte att jag kan handle för höga:P
Beror på hur bra du går i högaklackar tycker jag. Finns inget fulare än höga klackar å en stapplande brud. Så ta den höjden du känner dig bekväm i, är mitt tips.
Håller med om det
Fast ibland kan det ju vara så att högre, grövre klackar är lättare att gå i än lägre, smalare. Om ni förstår vad jag menar.
Färgglada (gärna som tar upp någon färg på toppen) eller vita skor är finast. Spelar ingen roll om det är ballerinor, sandaler eller andra skor, bara de känns hyfsat somriga eftersom vita byxor känns så somrigt.
Svarta skor kan funka om du har något svart i toppen du har till, tycker jag.
ballerina, pums sandaler...ja nästan allt egentligen...