• Anonym (akut kris)

BH coh BIKINI för stora bröst?

Nu är det kris, sommaren är här och det finns inte EN bikini som passar mina bröst, har upp till H-kupa och det fnns inte här. Tips på nätbutiker mottages tacksamt. Har samma problem med BH har 2 fantasies med F? kupa och dom är för små men jag får lov att stå ut?

Snälla HJÄLP!!!

• Svar på tråden BH coh BIKINI för stora bröst?
  • Anonym (akut kris)

Har dom blivit bättre? förut fick man struttuttar av deras bh:ar..

Nyfiken gul skrev 2008-06-04 20:59:59 följande:
    www.missmaryofsweden.se
  • Nyfiken gul
    Anonym (akut kris) skrev 2008-06-04 21:17:44 följande:
    Har dom blivit bättre? förut fick man struttuttar av deras bh:ar..
    älskar deras bh:ar! särskilt designat av camilla thulin.

Har själv E-kupa och beställer bara därifrån.
  • Anonym (akut kris)

kollar genast

Nyfiken gul skrev 2008-06-04 21:20:40 följande:
    älskar deras bh:ar! särskilt designat av camilla thulin. Har själv E-kupa och beställer bara därifrån.
  • Anonym (akut kris)

Dom var fina men det fanns bara 4 st i h kupa..

Nyfiken gul skrev 2008-06-04 21:20:40 följande:
    älskar deras bh:ar! särskilt designat av camilla thulin. Har själv E-kupa och beställer bara därifrån.
  • Knastroll82

Jag har 75L, och beställer från www.figleafs.com
    Kanonsida med stort urval.
    Sen finns ju butiker också beroende på vart du bor, här i dalarna har vi underverket både i borlänge och mora, och de har stort sortiment för oss stortuttingar...

• lollsanT

Mina senaste behåar har jag köpt på change. I deras standard sortiment har de storlekar från 65 runt och upp till j-kupa har jag för mig. De hade även fått in lite snygga bikinisar nu :)

• Anonym (akut kris)

har dom ingen webshop?

lollsanT skrev 2008-06-04 21:41:59 följande:
    Mina senaste behåar har jag köpt på change. I deras standard sortiment har de storlekar från 65 runt och upp till j-kupa har jag för mig. De hade även fått in lite snygga bikinisar nu :)
  • Anonym (akut kris)
    Knastroll82 skrev 2008-06-04 21:37:54 följande:
    Jag har 75L, och beställer från www.figleafs.comKanonsida med stort urval.Sen finns ju butiker också beroende på vart du bor, här i dalarna har vi underverket både i borlänge och mora, och de har stort sortiment för oss stortuttingar...
    har du något favoritmärke, det fanns ju mängder där *jippi* hur är storlekarna? mätte du första gången eller chansade?
Svar på tråden BH coh BIKINI för stora bröst?