Hål i bröstvårtorna
Jag undrar hur det blir när brösten börjar läcka när man har hål i bröstvårtan, kommer det mjölk från tre hål då?
Jag undrar hur det blir när brösten börjar läcka när man har hål i bröstvårtan, kommer det mjölk från tre hål då?
du har mer än en stråle innan du gör hål i bröstvårtan, alltså det finns mer än en utgång.
Så det gör nog inte så mycket med att du har gjort hål i bröstvårtan.
Så har iaf jag fått det förklarat för mej av de som piercat bröstvårtan.
ja man har ju mer än ett hål i vårtan redan innan...
Det kommer mjölk från massor av små hål i bröstvårtan - så det kommer mjölk både här och därifrån... :)
Däremot brukar man väl inte rekommendera amning med piercing direkt...?
Det är läckert när mjölken rinner till, det sprutar åt alla möjliga håll så det är massor av hål!
Varje bröst har 15-20 lober och en mjölkgång för varje lob. Alltså vad jag förstår det som så har man lika många hål som man har lober....
ja, mjölken "silas" ju som ut...
enlgt min bm så att va piercad e inge problem å nej de skulle inte spruta åt alla håll hehe men man bör inte amma med smycke i så klart hehe
okej. men jag har ju en stav rätt igenom bröstvårtan, som jag jätte jätte gärna vill ha kvar.. å igår började brösten läcka lite smått :/ skulle ni ha tagit ur piercingen?
alltså om din piercing e helt läkt så kan du ta ut den nu å sätta i den e sen, dem läker inte igen, om du bara håller de rent så ska de inte va nån fara, de e ju bara trycka igenom staven emelan åt
Jag har haft en piercing men tog ur den direkt är jag plussade i hopp om att den skulle hinna läka. Dock har den inte riktigt hunnit göra det utan det kommer lite lite var ur de, hur tro ni att det funkar?
Jag tog ur mina när jag plussade. Hade haft dem i måååånga år och det var helt läkt. Nu (i v 14) har de dock vuxit igen helt, finns bara som ljusa ärr kvar. Har pratat både med de som gjorde piercingen och min lälare på spec mvc om detta. Det är tydligen vanligt att det växer igen fort börstvårtorna eftersom det är så bra läkekött där.
min vännina gjorde i sona för ca två år sen å hon tog ut innan hon vart gravid för ca 1 år sen å hon får igenom sin ännu
vill bara upplysa om att jag tog ur piecingen idag :)