• Fridlund

skötbord med trådbackar??

ska köpa nytt skötbord till den lille som kommer i september,vill ha ett som står på golvet, antingen med trådbackar eller lådor, någon som har nått tips på bar jag kan få tag på detta?? har kollat runt lite men har inte hittat nått.

• Svar på tråden skötbord med trådbackar??
  • Tristanya

vi har ikeas skötbord Sniglar för ca 300kr.. sen har vi köpt Elfas trådbackar med skenor som vi skruva fast under skötbordet..
    vi har Elfa trådback "45", den som är lite djupare så blöjor får plats..
    sen har vi en till men inte lika djup som vi har kläder i,men skulle köpt en djupare.. får plats två "djupare" under själva liggdelen, men då kan man ju inte använda hyllplanet som sitter på skötbordet, men man kan ju ha det där för att få bordet extra stabilt!
    man behöver även skenorna som finns att köpa till, o i där finns det små "inlägg" för att det ska passa, på ena sidan har vi ett inlägg o på andra sidan 2. sedan har vi även köpt två lister som är 15x33mm (en meter långa som vi sågat till lagom längd).

kolla återförsäljare på elfas hemsida, jag köpte mina på mitt jobb!

• Fridlund

bra ide!! vilka färger finns sniglar i??? dom trådbackarna brukar ju finnas lite överallt, ekohallen, byggvaruhus.

• Tristanya
    Fridlund skrev 2008-06-06 16:09:53 följande:
    bra ide!! vilka färger finns sniglar i??? dom trådbackarna brukar ju finnas lite överallt, ekohallen, byggvaruhus.
    skötbordet är i träfärgat..men skulle tippa på att det går att måla!
    här är en länk till skötbordet www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20045205 men det står att det är "vitt" men som du ser så är den ju i trä!
    japp, trådbackarna finns lite överallt..men vet inte hur andra märken är i storleken, vet ju bara hur Elfa är..
Svar på tråden skötbord med trådbackar??