Gravid-baddräkt?
Hej! Är det någon som kan tipsa om vart jag kan köpa mig en snygg gravid-baddräkt nånstans? Tack på förhand!
Hej! Är det någon som kan tipsa om vart jag kan köpa mig en snygg gravid-baddräkt nånstans? Tack på förhand!
Hejsan, jag hittade en snygg på www.laredoute.se kostade väl runt 300 kr. Sitter as bra :)
Tack för tipset! Någon mer..?
Kolla på badhusen. Vet inte hur snygga dom är men det brukar nog finnas i alla fall.
jag såg en ganska snygg på H&M, halterneck, djup urringning och ryggen är bar på den så den är lite sexig =) Ingen "gravid"- baddräkt direkt men den funkar nog ändå, materialet är ju ganska elastiskt. 198:- har jag för mig att den kostade. Svart
Jag köpte min på ullared. En riktigt snnygg med plats för magen. Ska Jag använda i sommar
Jag köpte min på Lindex - dock förra året - men du brukar ha det i sitt mammasortiment
ellos- 299
Hittat på Lindex, helt OK. Svart med lite färgade "kantband".
H&m har lite olika varaianter av mamma badkläder
*svart vanlig mammabaddräkt
*brunt set- linne och bikinitrosa
*brunt set m, rosa prickar- linne och bikinitrosa
* zebrarandigt set- linne bikinitrosa
alla finns på mammaavd...åk till ett H&M med större sortiment, större chans att det finns kvar.
Tack alla för tipsen..! Hittar säkert nåt bra!
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=492839&prodid=1379541&parentid=0&color=476388&NewView=true
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=492839&prodid=1250977&parentid=0&color=1250792&NewView=true
Köpte badlinne och låga bikinibyxor på Lindex. Ska säga att jag har ganska stor byst - vilket nog är en förutsättning för att det ska fungera
Topshop på Souk (Sthlm, Drottningg).
Kolla även på www.barnnet.se, där finns tips på ett par olika märken till
På la redoutte kostar den nu bara 115 kr. Ett litet tips...
Tack igen!