SNÄLLA hjälp mig annars orkar jag inte mer......
Hej. Nu behöver jag verkligen eran hjälp.
Det började i november med att jag fick springa på toa hela tiden och att det även kändes som att det rann urin längs benen utan att det kom något (ingen sveda när jag kissade) Så jag sökte för urinvägsinfektion utan att det visade något på proverna (urin- blodprov) lämnade nya prover ca en gång i veckan i två månader utan någon infetion.
I januari fick ja en remis till ett större sjukhus där de gjorde en cystoskopi som visade iretation i urinblåsan och urinröret. Så sedan slutet av februari har jag fått Silverklorid (20ml) insprutat i urinblåsan genom en kateter en gång per vecka. men endå blir jag inte frisk orkar snart inte mer kan aldrig hitta på något för att jag behöver en toa en gång i kvarten. kan inte heller stå still och prata med någon för jag bara traskar runt med benen så jobbigt
Någon mer som haft det så här? något som har något tips vad man kan göra? behöver alla era tips och berättelser för snart står jag inte ut mer.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-06 00:03
första gången jag kände av det var när jag hade gått ner ett par kilo i vikt och hade inte sovit mer en ca 4-5 timmar den natten pågrund av ett bråk med en arbetskollega.
Jag mådde bra hela dagen förutom att jag var väldigt trött, så skulle jag böja mig ner och dra ut några tunga grejor, fick loss den och när jag reste mig upp blev jag helt yr och jätte trött, kom som en blixt. Bar två plankor ca 200 meter när jag ställde ner dem så var det förstå gången jag fick känslan att jag kissade ner mig men det kom inget. Yrheten och tröttheten höll i säg så jag gick hem somnade direct och sov mycket fler timmar en vanligt, efter det så har det fortsatt med kissigkänslan hela tiden.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-06 00:04
Jag har symtomerna när jag tex jobbar, går i affärer eller är på stan, bland mycket folk eller bland folk man känner ytligt.
Jag har en jobbar kompis som jag har jätte svårt att stå och prata med utan att bli grymt kissig men när vi träffas själva utanför jobbet är det inget problem. Har heller inga problem när jag är hemma eller med kompisar som jag känner väl som vet om det hela.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 09:49
Nu ska de avsluta behandlingen över sommaren. och om det blir värre så får jag gå o vänta enda tills augusti.
finns det verkligen ingen som har varit med om det här? orkar verkligen inte mer snart, vad ska man ta sig till det går ju aldrig över.jag ger upp snart....
snälla någon?