• Tyler Durden

    Män gör män

    Män gör män, så är det bara!

    Är nu en klassiker sagt av Ibra, men hur väl stämmer det!

  • Svar på tråden Män gör män
  • Cyberdansken

    fast då är jag nog i bra kontakt med min kvinnliga sida. Har två pojkar och 5 flickor. Väntar pojk #3.

  • Tyler Durden

    herregud vad ungar, är det du som ska befolka jorden efter kometen


    Cyberdansken skrev 2008-06-08 20:11:43 följande:
    fast då är jag nog i bra kontakt med min kvinnliga sida. Har två pojkar och 5 flickor. Väntar pojk #3.
  • Liondux

    Jag tror det skulle vara bra om riktiga män fick pojkar och lite mer försiktiga män skaffa flickor.

    Kvinnor blir hellre singlar och inseminerar än skaffar barn med svaga killar alla fall mycket ofta.Antalet som inseminerar ökar varje år och de svaga killarna blir över.Deras chans till barn vore att de fick tillgång till surrogatmödrar,men det vill varken de starka männen eller kvinnorna.

    Varför kan man fråga?

    Svaret är att det bara är fråga om vilka som har makten i det här samhället och de svaga männen ligger allra längst ner på kedjan och har inga fördelar att förvänta sig.

    Utvecklingen för att välja kön kommer garanterat utvecklas.Nu finns det separatorer som separerar spermier till över 90%.Antagligen kommer det komma ut billiga separatorer som inte kostar mer än en TV-apparat eller två och då kommer det vara lättare välja kön

  • cruZZe

    Själv har jag två döttrar och kunde inte vara lyckligare. Att hålla på att sträva efter kön på sina barn är i mina ögon allt annat än manligt och enbart patetiskt och mer ett bevis på dåligt självförtroende och självkänsla. Alltså får man vad man får och enbart pojkar strävar efter annat.

  • Tyler Durden

    är det dem som skaffar sig en importfru


    Liondux skrev 2008-06-09 16:58:24 följande:
    Jag tror det skulle vara bra om riktiga män fick pojkar och lite mer försiktiga män skaffa flickor.Kvinnor blir hellre singlar och inseminerar än skaffar barn med svaga killar alla fall mycket ofta.Antalet som inseminerar ökar varje år och de svaga killarna blir över.Deras chans till barn vore att de fick tillgång till surrogatmödrar,men det vill varken de starka männen eller kvinnorna.Varför kan man fråga?Svaret är att det bara är fråga om vilka som har makten i det här samhället och de svaga männen ligger allra längst ner på kedjan och har inga fördelar att förvänta sig.Utvecklingen för att välja kön kommer garanterat utvecklas.Nu finns det separatorer som separerar spermier till över 90%.Antagligen kommer det komma ut billiga separatorer som inte kostar mer än en TV-apparat eller två och då kommer det vara lättare välja kön
  • Cyberdansken

    Om vi ska tala allvar så håller jag med cruZZe. Det är fullständigt egalt om det blir flicka eller pojke.

  • Liondux

    Det kan faktiskt finnas fördelar med att bestämma kön efter vad ma tror ens barn kommer få för möjligheter.

    Kriminella borde välja flickor

    Försiktiga inte så framåt borde välja flickor

    Framgångsrika kan om de vill välja pojkar

    Starka känslor för ett kön pojkar eller flickor

    Mentalt svaga helst flickor

    Det finns en avdelning inom etiken som sysslar med optimering av lycka:Konsekvensialismen,om man tillämpar den så kan man få dessa tankar

    Kriminallitet är ärftligt men i huvudsak hos män skulle spara mycket lidande i samhället finns säkert nackdelar också men jag tror att fördelarna överväger

  • NiklasG
    cruZZe skrev 2008-06-09 17:57:09 följande:
    Själv har jag två döttrar och kunde inte vara lyckligare. Att hålla på att sträva efter kön på sina barn är i mina ögon allt annat än manligt och enbart patetiskt och mer ett bevis på dåligt självförtroende och självkänsla. Alltså får man vad man får och enbart pojkar strävar efter annat.
    Instämmer med att man får vad man får
    Någonstans har jag hört uttrycket "Det krävs en riktig man för att skapa en tjej"
    Har själv en tjej..
  • bbpop

    Vem är Ibra och varför ska jag bry mig om vad han/hon säger?

  • Tyler Durden

    vem säger att du måste bry dig


    bbpop skrev 2008-06-11 00:33:57 följande:
    Vem är Ibra och varför ska jag bry mig om vad han/hon säger?
  • Elvirassuperpappa

    Zlatan må var en lysande fotbollspelare men intelligent kommer han aldrig bli, jag lär väl få en dotter till eftersom jag är en toffel. Men jag är en sann man, 2 dan svart bälte i ju-jutsu, sm-medaljör i kamp, fd landslagsman i ju-jutsu. Gillar att klättra och dyka fasr jag är ju förskollärare så det kanske drar ner mej.

  • NoXigen

    Har bara pojkar men ent f*n är jag nån man...klassar mig som gammal pöjk drul :)

Svar på tråden Män gör män