Hårborttagning i anskitete?
nån här som har tips på hur man kan får bort skäggväxt i ansiketet? OBS ej pinsett! Andra förslag frinns det krän mer eller andra hårbort tagningsmedel man kan använd sig av? vilka? och vart fins de att köpa?
nån här som har tips på hur man kan får bort skäggväxt i ansiketet? OBS ej pinsett! Andra förslag frinns det krän mer eller andra hårbort tagningsmedel man kan använd sig av? vilka? och vart fins de att köpa?
jag skulle nog gått till salong om jag var du.
Finns ju permanent borttagning med laser, lite dyrt men det försvinner ju helt! Måste dock göras på skönhetssalong.
du kan vaxa... finns ett vax man värmer,, eller så gå du till ngn salong,, många utländska tar bort med tråd.. de blir jätte fint. vart bor du?
på hisingen i gbg finns det.
Hej, jag har haft salong i 10 ar. Jag hade alltid en massa kvinnor som kom o vaxade sig i ansiktet, det gor fler kvinnor an man tror :)
Du kan ga till salong, snabbt o enkelt, el kop vax sjalv pa H&M eller kicks tex som e just for ansiktet, det e snabbt enkelt o det haller lange. Lycka till!!
Tack för era tips vill försöka til en börja med att gör det hemm och inte gå på salong!
Så ni som har tips på hur man kan få bort hårväxt i från ansiket hemma? utan pinscet får gäna komma med förslag.
Epilator!
Som en liten rakapparat fast den sliter ut håren. Jag körde det på benen ett tag men ajjjjjj vad ont det gjorde. Vax är nog bättre, det går snabbare.
en epilator ska man nog inte ha i ansiktet! inte så skönt.
Vad köper bra billigt vax som fungerre då?
kicks, HM.
fråga dom som jobbar vad som är bäst för dig.
Jag kör epilatorn på mustachen, inte är det skönt, men fint blir det!
Nä gud nej, lika fina hårstrån som innan.
Nu är det så at jag ska gå på stan till väkan och se om jag hita något vax att at i ansiktet.
Jag rekommenderar att tråda ansiktet. Billigt och effektivt!
Ja nu har jag köpaet vax med alovera för ansiktet och bplciakt bort håeret iu all afall funkade bra så här långt så nu är probelemt löst.