• C r e d o

Vart köper man dessa gigantiska parasoll? Olika kvalité?

Tänkte åka och inhandla en sån nu, är Jysk`s bra? Eller vart kan man annars åka?

* Även en liten stjärna lyser i mörkret... *
  • Svar på tråden Vart köper man dessa gigantiska parasoll? Olika kvalité?
  • C r e d o

Seriöst? Ingen på fl som har ett sådant superstort parasoll hemma? Såg ett på Rusta i dag men vågade inte köpa det, känns som att de säljer mycket som är B...

• Fröken perfekt

Tycker du att Rusta säljer B så är Jysk Ö
    C r e d o skrev 2008-06-07 23:30:08 följande:

Seriöst? Ingen på fl som har ett sådant superstort parasoll hemma? Såg ett på Rusta i dag men vågade inte köpa det, känns som att de säljer mycket som är B...
  • underbara jag

vi köpte ett på mio som e på 3m i diameter
    räcker alldeles utmärkt

• RME

Jysk har bra parasoll, har haft mitt i flera år

• Champagne

Först hade vi köpt ett på Maxi för 900lr, men det ramlade i småbitar (skruvarna var dessuom av amerikansk standard så vi kunde inte laga det), och vi fick lämna tillbaka hela skiten. 

Sen körde vi till en affär som bara säljer trädgårdsmöbler, och där hittade vi ett ännu bättre parasoll (som inte går sönder om det skulle blåsa ner) för under 500kr. Jag är supernöjd!

Om inte livet berusar dig, drick Champagne!
  • Familjen Båge

Vi har köpt ett stort parasoll på Jysk som vi är jättenöjd med!
    Jysk har inte den bästa kvaliteten på saker men detta är faktiskt ett kanon parasoll som är ganska "tåligt".

• C r e d o

Tack för alla svar, ska kolla runt lite i morgon. Har ett annat "problem" som ni kanske också har koll på, letar efter prisvärda markiser nämligen. Kommer från Norge och där hittar man många ställen som säljer billigare markiser, alltså bra alternativ till såna som kostar runt 8000:- (behöver en som är ca 3 meter bred). Hittar INGA i Uppsala...

Svar på tråden Vart köper man dessa gigantiska parasoll? Olika kvalité?