• grisekno

Vid stranden - sola eller bada?

Ja, vad gör du helst?

Själv äääälskar jag att bada men tycker det är ganska tråkigt att sola. För det första tål jag inte solen så bra, dessutom blir jag rastlös. Picknick eller utflykt på stranden går bra, men ligga och "pressa" är skittråkigt...

Maken är en riktig badkruka men gillar att sola.

Hur är det med dig?

Ta mig som jag är, jag är ju bara en liten gris...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vid stranden - sola eller bada?
  • IaOnDaFluff

Jag spelar hellre boll.. då solar man samtidigt.. och så slänger man sig i vattnet och spelar boll och sen upp o göra samma sak igen

• Crickelin

avskyr sand är aldrig på stranden

• Taggtroden

Inget av dem helst! Men om jag är på en strand så sitter jag helst i skuggan och läser, eller plaskar i vattnet.

• smurfis75

Älskar att sola men när jag väl badar vill jag aldrig gå upp

Mamma har 2 älsklingar Liam och Texas
  • ming

Bada alla gånger! Hate the sun!

• Bling1975

Jag badar hellre än solar, helst sitter jag i skuggan med en bok...

Stitch längtar efter Lilo
  • Agapi

Solar tills jag blir jätte varm och sen doppar jag mej så ligger jag i en liten stund så går jag upp och steker mej igen, så håller jag på så =) Men ligger alltid och läser, kan inte bara ligga och stirra.

• Livshlädje

Jag är inte så förtjust i nåt av det! Sitter hellre på en parkbänk o kollar på folk eller käkar glass..

Om du inte kan njuta av det du har, hur skulle du då kunna vara lyckligare med mer?
  • W W

bada helt klart.. sola är bland det tråkigaste som finns.. finns det ingen att spela boll med så är jag inte på stranden!

En kåtare värld är en bättre värld!
  • Ankissen

Badar helst! Blir bara grisröd om jag försöker mig på att sola, så jag ger upp rätt snabbt.

Mamma till världens sötaste Elliot
  • Fru Indosaurie

om vi pratar sverige så väljer jag definitivt sola, man kan ju knappt bada i svenska sjöar. brrrr.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • CuteLilleMyGirl

Annat. Föredrar att ligge under parasoll med en bok, samt bada emellanåt.

• Karl Fazer

Älskar att bada. Ingen mening att åka till stranden nu när det är varmt men för kallt i vattnet enligt mig.

• Eld

Inget av det. Jag har fobi att bada i sjöar och hav, gillar inte botten och allt som kan tänkas finnas under. Sola har jag ingen ro till och avskyr när det är för varmt.

• sunmaid78

Jag ligger helst o plaskar i vattnet..o gärna lääääääänge

• Nathaliiiie

Jag tycker lika mycket om att sola som att bada.
    Pressa först och sedan plaska i vattnet =)

• MARIA99

Badar hellre än solar.. Blir bara röd av solen & vill inte visa mej så mkt i bikini tyvärr.

Svar på tråden Vid stranden - sola eller bada?