• Lindakaivi

Fiskedamm = Tips på saker att lägga i påsen

Min dotter fyller 3 år snart och på barnkalaset ska vi ha fiskedamm.
    Nån med bra tips på vad jag kan lägga i?

Jag har redan nu köpt:
    * Såpbubblor
    * Sånna man blåser i och en "tunga" rullas ut och låter. Heter?

Ska köpa:
    * Guldpengar (el. minikexchoklad eller pop corn)

Vad mer?

• Svar på tråden Fiskedamm = Tips på saker att lägga i påsen
  • krypsyl

en ballong, en tatuering, minibanan (eller vad de nu heter) el annan frukt är några tips...

• SIN74

Flärp?
    Tycker att det låter perfekt det du köpt.
    Lycka till med kalaset.

• Mosaik

litet russinpaket, klubba, coolaflaskor, sådanna där festisar som e mjuka och spetsiga-lite lättare än vanliga festisar, tror dom heter orange eller nått sånt (vet nån så skriv gärna namnet)

• Lindakaivi

Små Pix-böcker hade jag tänkt på

Tack för svaren! Påsen är nog över full med alla nya förslag

• Emab

Klistermärken, fröpåse(solrosor,krasse) ficklampa(billiga hos TIGER) russin tom och jerry kex mm

• Sandra och Frippe

visselpipor(om ni orkar lyssna på det sen)
    hårgrejer(till tjejer)kan ju köpa billiga på reor.
    suddgummin
    klistermärken
    små plast figurer(killar?)

tablettaskar
    andra förpackade godisar som brukar finnas på närkiosken tex.(skumgummihamburgare,nappar mm)

• Scraptroll

skulle själv stryka klistermärken från listan då jag vet att jag snabbt tar bort klistermärken som min 3åriga dotter får eftersom det är stor risk för klistermärken på ställen där man inte vill ha dem.

Pixiböcker är däremot en kul idé tycker jag...små bilar lr djur är också kul...är det mest tjejer som kommer så kanske lite hårsnoddar och spännen(visst det kanske finns killar som gillar sånt också vad vet jag).

emabs förslag på fröpåsar tycker jag också är lite kul..det blir ju sedan något som barnet och dennes föräldrar kan göra tillsammans

• Lindakaivi

Jag har bestämt mig för:

Såpbubblor
    Pixböcker
    Studsboll
    "Flärp"
    PopCorn (guldpeng)

• Millans hustru

Pez är populärt. kostar ca tio kr på willys. godis o sak i ett. Choklad vågar jag inte stoppa i påsar hemma hos oss, vill itne ha det på tapeten osv.
    Sen är tatueringar bra. Och hårsnoddar med fina figurer (HM säljer ju tex massor i en bunt med hello kitty) om det är flickor. Pennor, sudd, kan köpas i storpack o fördelas.

Har just haft FYRA barnkalas på en månad här.

Svar på tråden Fiskedamm = Tips på saker att lägga i påsen