• Fru Larzzon

Big brother-Rebecka och Henrik i badrummet, har detta visats på tv???

Jag brukar inte följa bigbrother, kollar väl ibland för skojs skull..
    Idag fick jag se ett klipp på datorn när Rebecka och Henrik har brutal6 i badrummet!Nakna och helt ocensurerat!Jag blev helt chockad, har de ingen skam i kroppen?
    Har detta visats på tv eller har femman varit taktisk(och smart) och klippt bort det?
    Det var både framifrån och bakifrån 6..
    Jag är chockad..
    Stackars deras anhöriga..

• Svar på tråden Big brother-Rebecka och Henrik i badrummet, har detta visats på tv???
  • desi

jag d sändes i bb dygnet runt på betalkanal...men inte i kanal 5.

• Fru Larzzon

Vilka äckel!!
    Hur KAN man när alla kan se?

• Jessica med Ebba

Fy, sjutton, har precis sett klippet. Jag fattar inte hur man kan vara så vidrig. Stackars, stackars deras anhöriga. Snacka om skam! Och vilken skam för deras framtida barn, om de någon gång skaffar sig några.

• Scatcat

En del tänder ju på just det...att andra ser! Jag skulle inte kalla dem äckel, snarare säga att de saknar omdöme!

• missy

Jag kan hålla med om att det inte va så smart av dem,men de säger ju att de inte trodde att det skulle visas. Iaf Rebekah
    Sen om det nu e så chockerande,skamligt å snuskigt så hade ni inte behövt se på filmen....

• Cevins Mamma

men de visade aldrig det på tv jue.. utan det va live kamerona på nätet o på live kanalen som fick se nästan allt utan när henke började vara färdig..

• Jessica med Ebba

Varför skulle jag inte titta på den? Annars kan jag ju inte bilda mig en uppfattning? Och jag tycker fortfarande at man är ganska vidrig när man gör så. Det är faktiskt många ungdomar som följer big brother, och jag tycker inte att det lämpar sig som underhållning för minderåriga. Även om de inte visade det på femman, så är det ju hur lätt som helst att få tag på via internet.

• missy

Jag förstår inte riktigt det med att du ville bilda din egna uppfattning.
    Du visste väl att filmen ska visa sex mellan dem?
    Vad för uppfattning skulle du bilda?

Jag tycker inte heller att det va specielt smart ställe de valde, men till deras "försvar" så visste de ju faktiskt inte att det skulle visas.

• Alvi

...måste ju hålla med missy där till Jessica med Ebba:
    Om du i allmänhet tycker att man är ganska vidrig när man "håller på så", då HAR du ju redan en uppfattning. Varför skulle du se klippet då? För att se hur vidrigt på en skala det var, eller....?

Svar på tråden Big brother-Rebecka och Henrik i badrummet, har detta visats på tv???