Starta förlossning med ingefära?
Är det någon i detta avlånga land som vet hur man skall ta ingefäran då man vill få igång förlossning? Läste i en tråd att det skulle kunna sätta fart på det med ingefära!
Är det någon i detta avlånga land som vet hur man skall ta ingefäran då man vill få igång förlossning? Läste i en tråd att det skulle kunna sätta fart på det med ingefära!
Äsch bebisen kommer när den är redo. Inget man kan påverka.
Ledsen om jag gör dig besviken nu, men det finns en hel drös med myter. Tror dessvärre ingefära är en av de..
Säger som ovan talare, vi vet hur det är den sista tiden och man vill inget mer än att få ut bebisen. Men den kommer när den är redo.Det är barnet som signalerar till din kropp med diverse hormoner.
Mitt råd är: Vila.
Jo det har ni rätt i.. men jag har aldrig gått över ( 40+3) och har väll fått lite oro över att bebin kommer bli rätt så stor om jag går över för länge. Vår minsta som föddes juli -07 vägde 4010 och var 52 cm lång och han föddes på dagen.. han är störst av dem då de föddes. Tror att det är därför jag känner sådan stress att det måste sätta igång så att inte denna lilla blir ännu större än honom.
Nej jag ska nog ta till mej eran råd att vila och ta det som det kommer i allafall.. ingefära kan ju inte vara gott att förtära i vilket fall