• Maddisen80

magsår så måste sluta med kaffe,the

Tjena jag äter nexium 40 mg har nu gjort de 14 dagar ,men sjuksköterskan säger att jag måste sluta med kaffe,the ,jag är så beroende av kaffe ,så får inte jag kaffe får jag sån huvudvärk,men jag får stå ut med de,måste sluta med de.

• Svar på tråden magsår så måste sluta med kaffe,the
  • skogstomte

Abstinensen går över med tiden ett par veckor borde räcka om du gillar te kan jag rekomendera att gå till en teaffär och köpa rött te. Det är gjort på en helt annan planta än Svart (vanligt) och grönt te och ska vara supernyttigt. Smakar ganska likt vanligt svart te.

Lycka till!

• Maddisen80

skogstomte,tackar så mycket för tipset,de ska jag göra. jag tycker om te

skogstomte skrev 2008-06-08 16:07:43 följande:
    Abstinensen går över med tiden ett par veckor borde räcka om du gillar te kan jag rekomendera att gå till en teaffär och köpa rött te. Det är gjort på en helt annan planta än Svart (vanligt) och grönt te och ska vara supernyttigt. Smakar ganska likt vanligt svart te.Lycka till!
  • FH Mamma

Finns koffein i tabletter och i läsk om det är jobbigt att gå från mycket till 0 direkt

• Maddisen80

fh mamma de är ju bra att de finns koffeintablett
    FH Mamma skrev 2008-06-09 09:08:38 följande:

Finns koffein i tabletter och i läsk om det är jobbigt att gå från mycket till 0 direkt
  • FH Mamma
    Maddisen80 skrev 2008-06-09 09:16:55 följande:
    fh mamma de är ju bra att de finns koffeintablettFH Mamma skrev 2008-06-09 09:08:38 följande:
    Apoteket brukar ha.
  • Maddisen80

då ska jag kika där,hur är de med dig då?
    FH Mamma skrev 2008-06-09 09:17:34 följande:

Apoteket brukar ha.
  • FH Mamma

Jodå... det är precis som vanligt.. fast jag hittar inte min katt och det är inte vanligt..

• FH Mamma

Vet du om nexium är bättre än omeprazol.. försökte läsa på deras sida
    www.magskolan.se/AZMagskolanTemplates/Page.aspx

men jag fattade mest att Nexium var en del av omeprazol.

Sova 1 timme för man letar efter kattskrället är ingen bra idé om man ska försöka fatta saker.

• Maddisen80

inte skoj att du i nte hittar din katt :(
    FH Mamma skrev 2008-06-09 09:24:43 följande:

Jodå... det är precis som vanligt.. fast jag hittar inte min katt och det är inte vanligt..
  • kimsi
    Maddisen80 skrev 2008-06-09 09:16:55 följande:
    fh mamma de är ju bra att de finns koffeintablettFH Mamma skrev 2008-06-09 09:08:38 följande:
    Fast om du till och med har blivit avrådd från att dricka kaffe och the så ska du nog verkligen passa dej för koffeintabletter för de slår ut de flesta magar ganska så rejält.
  • Maddisen80

kimsi, tackar så mycket då passa jag mig för koffeintabletter , men jag får huvudvärk om inte jag ha druckit kaffe på flera dagar,men får försöka ståut

kimsi skrev 2008-06-09 16:03:16 följande:
    Fast om du till och med har blivit avrådd från att dricka kaffe och the så ska du nog verkligen passa dej för koffeintabletter för de slår ut de flesta magar ganska så rejält.
Svar på tråden magsår så måste sluta med kaffe,the