• tigergirl81

Nån som gått på inskrivning på Gudmundsgården i Kalmar??

Ska dit den 14 Juli. Gör dem vul om man vill?

• Svar på tråden Nån som gått på inskrivning på Gudmundsgården i Kalmar??
  • Isglittra

Jag var på inskrivning på gudmunsgården 12 juni, då var det inte tal om vul, jag frågade iofs inte heller, men är tveksam till att dom gör det om det inte är något som är konstigt. Vilken barnmorska ska du gå till?

• tigergirl81

kommer inte ihåg hennes namn just nu. Kajsa eller Susanne kanske det var. Väntar du ditt första barn?

• Isglittra

Ja, det är mitt första, hade Kajsa, men gick inte så bra ihop med henne så nu ska jag få byta efter att jag vart på ultraljud.

• tigergirl81

ok jag ska oxå ha Kajsa tydligen. Skulle vara skoj om man kunde samla ihop ett gång som ska barn ungefär samtidigt o träffas o fika eller nått till hösten.

• Isglittra

Ja, verkligen, men det fixar vi i det andra forumet ju, vi drar ihop nått allihopa :)

• tigergirl81

Vadå var hon inte trevlig eller? Man har ju rätt att byta om man vill.
    Ha en bra dag!

• Emsiy

Hej hej!
    Jag ska också på inskrivning på gudmundsgården, fast den 31 juli.
    Jag ska ha Susanne men hon är på semester då så jag skulle ha nån som hette Kitten eller nått i den stilen..tyvärr så ska vi flytta vilket innebär att vi får flytta alla mvc besök till Norrliden (känns sådär!).. men jag ska försöka få vara kvar på Gudmundsgården.. känns tryggt och bra där!

Jag tycker också det vore roligt att styra upp något i höst! Men som ni sa.. det gör vi i det andra forumet!

Kram kram

Em

• Isglittra

Jag tyckte inte alls om henne, men alla är ju olika, finns säkert de som tycker hon är jättebra oxå :) Men hon hängde upp sig jättemycket på min vikt och skrämde upp mig rätt rejält om att jag inte fick gå upp nått, och som gravid känns ju det som lite omöjligt :S Men jag ska få någon av dom två Susannorna nästa gång :)

Em>>Jag träffade en som hette Gitten första gången jag var där, ropade upp Cecilia och jag gick snällt med, men sen kom hon på att det var fel Cecilia, haha :) Men hon verkade iaf jättehärlig :)

• tigergirl81

Låter ju väldigt skumt. Klart man gå upp i vikt. Ska ge henne en chans, gillar jag inte henne byter jag för man har ju rätt att ha nån man trivs med.

Svar på tråden Nån som gått på inskrivning på Gudmundsgården i Kalmar??