• Kakan83

Ni med vita lantliga kök, hur ser era vitvaror ut?

Vill gärna se bilder på era kök som är vita i den lantliga stilen.
    Vi kan inte bestämma oss för vilken "färg" vi vill ha på vitvarorna i blivande kök. Och det är verkligen på tiden att komma fram till något nu.

Tips och ideer mottages gärna!

• Svar på tråden Ni med vita lantliga kök, hur ser era vitvaror ut?
  • Thursday

Köp senaste Sköna Hem med tema lantliga kök. Där var ett med rostfria vitvaror.

• Thursday
    Thursday skrev 2008-06-08 18:44:47 följande:
    Köp senaste Sköna Hem med tema lantliga kök. Där var ett med rostfria vitvaror.
    Ooops, det numret är nog inte ute i butik förrän i övermorgon!
  • Glenda Glad

TS: Vi planerar vårt kök nu och vi kommer att bygga in de flesta vitvarorna. Annars blir det nog frostfritt på tex ugn.

* Är i v 13 *
  • Kakan83
    Thursday skrev 2008-06-08 18:45:35 följande:
    Ooops, det numret är nog inte ute i butik förrän i övermorgon!
    Jag bor i Norge så kommer inte åt den tidningen, tyvärr Men tack för tipset iaf!
  • Analoga

Hade jag ett vitt, lantligt kök så skulle jag ha såna där "inbyggda" vitvaror som finns tex på Ikea. Om du förstår vad jag menar?   Man ser inte att det är en vitvara utan det ser ut som en vanlig kökslucka.

• Kakan83
    Analoga skrev 2008-06-08 18:50:29 följande:
    Hade jag ett vitt, lantligt kök så skulle jag ha såna där "inbyggda" vitvaror som finns tex på Ikea. Om du förstår vad jag menar?   Man ser inte att det är en vitvara utan det ser ut som en vanlig kökslucka.
    Det är det jag är mest sugen på, men sambon total vägrar helt inbygda

Han vill ha rostfritt men jag är rädd att det inte alls kommer att passa. Men det är kanske jag som har helt fel på det.
  • Analoga
    Kakan83 skrev 2008-06-08 18:59:39 följande:
    Det är det jag är mest sugen på, men sambon total vägrar helt inbygda Han vill ha rostfritt men jag är rädd att det inte alls kommer att passa. Men det är kanske jag som har helt fel på det.
    Hmm, ja jag kan inte riktigt se att det skulle passa med rostfritt i ett vitt lantligt kök Fundersam

Jag tycker det är sååå snyggt med de där inbyggda. Blir så sugen varje gång man är på ikea och kikar in i ett sånt kök
  • Thursday
    Analoga skrev 2008-06-08 19:04:01 följande:
    Hmm, ja jag kan inte riktigt se att det skulle passa med rostfritt i ett vitt lantligt kök Jag tycker det är sååå snyggt med de där inbyggda. Blir så sugen varje gång man är på ikea och kikar in i ett sånt kök
    Tja, jag kan ju bara konstatera att det var ett superfint superlantligt vitt kök i tidningen jag hänvisar till, med rostfri kyl och frys och det var jättefint.
  • Kakan83
    Thursday skrev 2008-06-08 19:06:58 följande:
    Tja, jag kan ju bara konstatera att det var ett superfint superlantligt vitt kök i tidningen jag hänvisar till, med rostfri kyl och frys och det var jättefint.
    Tror jag ska be min mamma som i Sverige skicka den tidningen till mig. Måste nog se det på bild eller verklighet.
Svar på tråden Ni med vita lantliga kök, hur ser era vitvaror ut?