• QuteCat

Gravid och pippi på Chili Cheese!!

Vilka begär eller cravings man kan ha Glad
    Med första sonen hade jag pippi på vattenmelon och apelsinjuice
    Med andra sonen hade jag väl ingen sån där riktigt "jag måste ha"
    men nu med tedje så är det stark mat och chili cheese från max!
    stackars bäbis!

Vad har du pippi på?

• Svar på tråden Gravid och pippi på Chili Cheese!!
  • Frozt

haha jag käka oxå chili cheese fr max i början av grav! Kändes lite pinsamt när man fl ggr/v åkte drive in o köpte en chili cheese o en cola! =) va ej så att jag "va tvungen" att ha det men det va ju gott!

• Mcmajjsan

Det finns att köpa chilicheese på t ex kvantum och det är mycket billigare och PRECIS lika GOTT! bara olja i en panna och fritera så har du 10 st för 20kr :D

• QuteCat
    Mcmajjsan skrev 2008-06-08 16:20:51 följande:
    Det finns att köpa chilicheese på t ex kvantum och det är mycket billigare och PRECIS lika GOTT! bara olja i en panna och fritera så har du 10 st för 20kr :D
    Åååhhh! Förvånad

Dax att rusa! Hehe! Flört Tack!
  • Mcmajjsan

Hahaha, nemas problemas. Var så överlycklig då jag hittade dom eftersom min karl äter de till döds. Man skulle kunna tro att det är han som är gravid. =)

QuteCat skrev 2008-06-08 16:22:45 följande:
    Åååhhh! Dax att rusa! Hehe!  Tack!
  • Jesster

Denna graviditeten har jag faktiskt inga cravings, men med sonen var jag galen i mjölk. Drack hur mycket som helst, dag som natt. Kunde gå upp kl 3 på natten och dricka 1½ liter.

♥ v.35 ♥
  • IsaCMoJs

jag skulle kunna äta chicken sticksmeny på frasses varje dag, går inte med något annat Flört

Äntligen gravid efter 3 år, bebis, stanna!!
  • MollyN

Jag har också haft det på chili cheese..! Men det har dock försvunnit och nu e jag sugen på kolasås hela tiden.. haha nyttigt värre=)

• Fru Indosaurie

åh det hade jag också i början av graviditeten! mmm.
    säljs dom fortfarande på ica? dom som fanns förut slutade säljas..

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Fru Moghaddam

Jag måste ha OST!!! annars inget annat...

• LykkeLee

Chili Cheese bollar kan man göra själv.. se receptet ovan. (inlägg 7) busenkelt och supergott och framförallt BILLIGT!

Svar på tråden Gravid och pippi på Chili Cheese!!