• Anonym

SMSLÅN!!

behöver hjälp med att hitta nån bra sida till sms lån, får inga pengar förrän den 25 och har inte en krona, ngn som vet nån bra sida??

• Svar på tråden SMSLÅN!!
  • gabbe69

ge dig.. 300 % ränta,!!! ska du hamna hos kronofogden.??

har du inga pengar nu, hur blir det nästa månad när lånet ska betalas..tex.

• Pumpalicious

har du inget du kan sälja på blocket eller tradea istället?

alternativ: gå till pantbanken!

• Bianca1

Har du ingen släkting du kan låna av under tiden? SMS lån sätter folk i skiten. Om du inte kan låna av nån så är räntan på VISA betydligt mindre, men en budget kan vara på sin plats så du inte behöver ta fler lån eller leva på kredit.

• Anonym

Jag tror inte att det finns några bra sms-lån. Ansök om ett kreditkort (typ remember) om du har sån kris att du måste ha pengar, det är den bästa lösningen jag kan komma på!

• SaramedM

Gå till socialen!

Långt mycket bättre än sms lån

• Anonym

jag tror faktiskt ts vet hur dumt det är med sms lån, men vill denne belåna sig på det viset är det väl inte andras plikt att säga ifrån? Låt ts vara "dum" och göra det om denne vill.

TS, jag vet inte själv någon sida, men tips är at googla.

• gabbe69
    Anonym skrev 2008-06-08 15:25:28 följande:
    jag tror faktiskt ts vet hur dumt det är med sms lån, men vill denne belåna sig på det viset är det väl inte andras plikt att säga ifrån? Låt ts vara "dum" och göra det om denne vill.TS, jag vet inte själv någon sida, men tips är at googla.
    Vad grundar du det på ? Är du TS ?
  • Anonym (inte ts)
    gabbe69 skrev 2008-06-08 16:00:57 följande:
    Vad grundar du det på ? Är du TS ?
    Nepp, det är jag inte. Men jag har tänkt i samma banor som ts, dock har jag inte tagit lån på det viset.

Jag säger att jag TROR, inget annat.
  • Anonym

Jag har faktiskt tagit ett smslån en gång,, men jag visste att jag med säkerhet skulle få in en större summa pengar månaden efter,,, men jag var panik om pengar,, jag gick bara in på en sida på nätet och kollade vilka som hade sånt sen mailade jag in dit , dom ringde upp efter ett tag, och det gick då bra för mig,, men se upp om du INTE kan betala tillbaks för då blir det jättedyrt,,

Svar på tråden SMSLÅN!!