bra och billig väggfärg?
Söker bra och billig väggfärg i neutrala , fräscha färger. Några tips på tex vit billig väggfärg som inte blir för kritvit som täcker bra?
Söker bra och billig väggfärg i neutrala , fräscha färger. Några tips på tex vit billig väggfärg som inte blir för kritvit som täcker bra?
Rusta har faktiskt bra färger och är superbilliga..
Jag tycker att Beckers har bra och prisvärda färger och man väljer själv kulör. Inte superbilliga men å andra sidan betydligt drygare och bättre än ex. Rustas färger.
Jag personligen tycker att det är värdelöst med de flesta billiga vägg färger... De dyrare blir inte dyrare i längden eftersom de täcker bättre, det är min erfarenhet iallafall. Vi har använt Beckers mest.
Jag har alltid (oftast) haft rustas färger och dom täcker väldigt bra! Oftast behövs bara ett lager beroende på vad man målar över så klart.
TS, kolla runt i olika affärer, priserna skiftar - och många har extrapriser.
Billiga färger från Rusta funkar utmärkt inomhus, däremot så bör man kanske satsa på nåt dyrare utomhus.
det är inomhusfärg jag söker :) Vad kostar rustas respektive beckers?
kollade rustas färger på hemsidan.. kikade vad de hade för vita kulörer och de hade en som hette äggskal. någon som målat med den? Nöjd med resultatet?
Jag har köpt på ÖB.Blev skitbra faktist!
vilken färg målade du och vad kostade färgen där?