• aktuelle

bra och billig väggfärg?

Söker bra och billig väggfärg i neutrala , fräscha färger. Några tips på tex vit billig väggfärg som inte blir för kritvit som täcker bra? 

IRMA 0612 & HELGE 0801
  • Svar på tråden bra och billig väggfärg?
  • Me o Mike

Rusta har faktiskt bra färger och är superbilliga..

• Miss Lau

Jag tycker att Beckers har bra och prisvärda färger och man väljer själv kulör. Inte superbilliga men å andra sidan betydligt drygare och bättre än ex. Rustas färger.

• Pikku Enkeli

Jag personligen tycker att det är värdelöst med de flesta billiga vägg färger... De dyrare blir inte dyrare i längden eftersom de täcker bättre, det är min erfarenhet iallafall. Vi har använt Beckers mest.

• Me o Mike

Jag har alltid (oftast) haft rustas färger och dom täcker väldigt bra! Oftast behövs bara ett lager beroende på vad man målar över så klart.

• Tecken

TS, kolla runt i olika affärer, priserna skiftar - och många har extrapriser.

• War

Billiga färger från Rusta funkar utmärkt inomhus, däremot så bör man kanske satsa på nåt dyrare utomhus.

• aktuelle

det är inomhusfärg jag söker :) Vad kostar rustas respektive beckers?

IRMA 0612 & HELGE 0801
  • aktuelle

kollade rustas färger på hemsidan.. kikade vad de hade för vita kulörer och de hade en som hette äggskal. någon som målat med den? Nöjd med resultatet?

IRMA 0612 & HELGE 0801
  • Borntobewild

Jag har köpt på ÖB.Blev skitbra faktist!

• aktuelle

vilken färg målade du och vad kostade färgen där?

Borntobewild skrev 2008-06-09 00:17:55 följande:
    Jag har köpt på ÖB.Blev skitbra faktist!
    IRMA 0612 & HELGE 0801
Svar på tråden bra och billig väggfärg?