Någon som vet vart köpa fin tvättkorg?
Tänkte höra om ngn här vet vet vart man kan köpa fina tvättkorgar att ha i badrummet? Jag är på jakt efter en snygg men kan inte hitta. Kanske finns det på nätet?
Tänkte höra om ngn här vet vet vart man kan köpa fina tvättkorgar att ha i badrummet? Jag är på jakt efter en snygg men kan inte hitta. Kanske finns det på nätet?
Beror på vad just du tycker är snyggt. Har sett på Jysk och Överskott i sånt där flätat "trä" med vitt och svart tyg inuti och lite som går ner på kanten - utsidan. Med det mönstret som är så populärt nu, sånt där snirkligt.
Det beror på vad du tycker är snyggt.
Det finns så mycket olika material och utformningar på tvättkorgar att det blir svårt utan riktlinjer.
Skriv ned några pekpinnar gällande färg, material och storlek så blir vi kanske fler som kan hjälpa dig att leta.
Åhléns tycker jag har fina, men det beror ju som sagt på vad du gillar.
Jag är ute efter en i lantlig stil. Gärna rund, flätad. Svårt att hitta.
Vi har köpt vår nya tvättkorg på Ilva. den är i rotting, rund. den är tygklädd invändigt och tyget fortsätter en bit på utsidan av tvättkorgen. vi är jättenöjda med den.
skall lägga in bild på vår tvättstuga inkl tvättkorg i galleriet under veckan.
Åhlens har en rund svart flätad med vitt tyg inuti och hål i locket. Den tycker jag är jättesnygg!
Vad kostar den från Åhlens? Svart flätad låter snyggt och låter som att det skull passa i vårt badrum.