• Snöi

    Carena resesäng, har ni varit nöjda?

    Vi behöver en resesäng och funderar på att köpa en Carena. Har du en? Är du nöjd? Hur gör ni med madrassen, jag tycker den känns för tunn och alldeles för hård.

  • Svar på tråden Carena resesäng, har ni varit nöjda?
  • MK84

    Vi har en hos min syster. Har då varit nöjd men sonen har inte sovit i den en hel natt utan bara under sina dagsvilor, han har då inte klagat! ;)

  • ursulae

    Vi har någon carena-variant och kan inte säga att vi varit nöjda. Den är riktigt svår att montera upp och ner, för hela släkten. Alla har varit där och försökt och slitit. Det går alltid till sist men varje gång är det ett jäkla slit. Tyvärr.

  • Snöi

    Hmmm, det låter ju inte alls bra, är det att det är tungt att dra i grejer eller är det komplicerat att förstå?

  • ursulae

    det är varken tungt eller komplicerat men man kommer inte riktigt åt att hålla på något bra sätt när mekaniken ska klaffa. svårt att förklara...

  • sofiaelin

    Hej, finns det någon snäll där ute som kan fotografera Carena resesängs bruksanvisning - håller på med ett examensarbete för att förbättra bruksanvisningar. Har försökt att ringa företaget Carena och deras återförsäljare men de svarar inte eller så är sängen slut. 

    Vore så himla tacksam om någon kunde hjälpa mig! 

Svar på tråden Carena resesäng, har ni varit nöjda?