• Caranlachiel

Roligt personlighetstest

Vet inte hur seriöst och riktigt detta är, men det är lite roligt i alla fall! Skriv vad ni får för resultat så berättar jag senare hur man tolkar svaren.

Du har ett rum som är en perfekt kub. Inga fönster, inga dörrar. Nu får du ett antal saker och jag vill veta hur du placerar dem.

1. Hur många blommor vill du ha i rummet och var placerar du dem?

2. Du får en häst, var placerar du den?

3. Du får en kub. Hur stor är kuben och var placerar du den?

4. Och till sist, var placerar du en tornado?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 15:01
    OBS! Nedanstående text berättar hur man ska tolka svaren. Läs ej innan ni svarar! OBS!

Hur man tolkar placeringen av alla sakerna är samma för allt: mitt i rummet betyder att det är väldigt viktigt och centralt i ditt liv, det är något du prioriterar och lägger mycket energi på. Ju längre ifrån dig desto mindre viktigt. Placerar du saker framför dig så betyder det att det är saker du stödjer, placerar du saker bakom dig så betyder det att du känner stöd från de sakerna bakom dig.
    Om man hänger en eller flera saker så betyder det att man är väldigt kreativ.

1. Blommorna representerar vänner. Har man många blommor överallt så betyder det att man tycker om att ha många ytliga vänner. Har man istället en enda blomma betyder det att man håller sig till få men väldigt nära vänner.

2. Hästen representerar din kärlekspartner.

3. Kuben representerar ditt ego. Ju större kub desto större ego.

4. Tornadon representerar problemen i ditt liv. En stor tornado innebär att problemen tar mycket plats och tvärtom.
  • Svar på tråden Roligt personlighetstest
  • monsken87

1.4 stora blommor en i varje hörn

2. mellan 2 blommor längst in i kuben

3. kuben är ca 1m ,mitt i kuben.

4. utanför kuben;P? om nte det går så på den mindre kuben mitt i rummet.

• Emmel
    Caranlachiel skrev 2008-06-09 14:27:04 följande:
    Vet inte hur seriöst och riktigt detta är, men det är lite roligt i alla fall! Skriv vad ni får för resultat så berättar jag senare hur man tolkar svaren. Du har ett rum som är en perfekt kub. Inga fönster, inga dörrar. Nu får du ett antal saker och jag vill veta hur du placerar dem.1. Hur många blommor vill du ha i rummet och var placerar du dem?2. Du får en häst, var placerar du den?3. Du får en kub. Hur stor är kuben och var placerar du den?4. Och till sist, var placerar du en tornado?
    1: fyra blommor, en i varje hörn
    2: hästen får stå och äta en blomma, med huvudet in i hörnet och rumpan mot mitten av rummet
    3: kuben är 1 x 1 dm och ligger i mitten av rummet
    4: tornadon snurrar runt i mitten och tar med sig kuben
  • Emmel
    monsken87 skrev 2008-06-09 14:29:14 följande:
    1.4 stora blommor en i varje hörn2. mellan 2 blommor längst in i kuben3. kuben är ca 1m ,mitt i kuben.4. utanför kuben;P? om nte det går så på den mindre kuben mitt i rummet.
    Oj, vi hade nästan svarat lika... Jag tänkte först svara som jag gjorde sedan tänkte jag ha EN stor blomma i mitten men det kändes inte riktigt rätt... Jag tänkte också låta tornadon åka utanför men jag antog att man inte fick göra så. Dessutom tänkte jag låta kuben vara 1 x 1 meter, men det blev dm istället.
  • Longwayhome

1.Blommorna på norra sidan av rummet längs väggen med jämna mellanrum.

2. Hästen till höger.

3. Kuben på hästens rygg.

4. Tornadon är mitt i rummet och står still där och snurrar.

Busprins född 060314 och lillebror i magen BF 080817
  • Vindfall

1. 1 blomma, i mitten av rummet.

2. Brevid blomman.

3. Kuben är ca 1m, även den brevid blomman.

4. I ett av hörnen.

• Trileia

1. fem blommor inne i vänster hörn
    2. hästen längst fram i höger hörn
    3. mitt på golvet, 1,70 * 1,70
    4. inuti kuben

• dio

1. Hur många blommor vill du ha i rummet och var placerar du dem? 5 blommor utplacerade längst ena väggen

2. Du får en häst, var placerar du den? Stående tryckt mot väggen mittemot blommorna

3. Du får en kub. Hur stor är kuben och var placerar du den? Den är 5 X5 dm och placerad i mitten av "taket"

4. Och till sist, var placerar du en tornado? I mitten av "golvet" rakt under kuben.

• Trinity78

1. 4st blommor som står längs med ena väggen.

2. Hästen står längs med andra väggen, 90 graders vinkel från blommorna.

3. Kuben är 1/9-del av rummet och står mitt i rummet.

4. Tornadon är mitt på kuben.

If life hands you lemons, don't bother making lemonade... just pelt them at someone else!
  • Marsfisken

1 - 4 st, en i varje hörn
    2 - I mitten av rummet
    3 - ca 50 cm, efter en av väggarna
    4 - i mitten (så den tar med sig hästen )

• jajane

1. stora gröna växter i ena hörnet
    2. mitt i rummet
    3. 1x1 dm, en meter till vänster om hästen
    4. i det andra hörnet

Svar på tråden Roligt personlighetstest