• Anonym (skäms)

dottern kom på oss

Har 3 barn på, den äldsta är 8år och hon kom på oss idag när vi tog en snabbis. Vi har ALLTID varit försiktiga innan och vi trodde vi var det nu med. Den mellersta låg och sov och den stora tittade på tv, min sambo var uppe och sövde vår lilla på 2 mån i vårt sovrum. Jag gick upp för att klä på mig efter jag duschat och det slutade med att vi tog en snabbis. Vår flicka kom upp i slutet av akten och såg när vi avslutade det hela.
    Jag har pratat med henne om vad hon såg och hon tycker det inte var så farligt utan hon skämdes mest att hon kommit på oss.
    Nu har jag SÅ fruktansvärt dåligt samvete över att hon såg oss.
    Hur ser ni på detta?

• Svar på tråden dottern kom på oss
  • 5barnsmamman

OHHH det är ju den totala fasan!

MEN det är ju oxå en naturlig situation, bra att ni har pratat med henne.

Barn vet ju ganska tidigt hur det blir bebisar och sånt.
    Jag tror inte det skadar henne på nåt sätt, men visst kan det vara skämmigt som hon sa.

Gräm er inte över detta, kan hända den bästa

Stolt mor till fyra
  • Bellsam

Er dotter verkar ha tagit situationen väldigt bra så jag tycker inte att ni ska vara oroliga. Men jag förstår att ni tycker att det är skämmigt, trots att det faktiskt är något väldigt naturligt att göra.

• Anonym (skäms)

Ja det är ju helt naturligt. jag vet jag kom på mina föräldrar och vad jag vet så kom jag inte till skada , men ändå..

• Anonym

Ha inte dåligt samvete, ni har pratat med henne och det är ju bra! Men sånt kan hända, även om man inte vill *s*

• bambigirl

Ja har 3 syskon och vi har alla kommit på våra föräldrar med att ha sexnär vi var små. Det är knappast något som skadar ett barn, inte om man vet att det är något vuxna gör när man tycker om varandra.

• Anonym (skäms)

Jag sa att när man älskar varandra så mkt som vi gör så gör man såhär och det kommer du med göra en dag. Sen var hon lite oroad att hon skulle få ett syskon till vilket hon inte vill för det räcker med de hon har sa hon . Jag lovade henne dyrt och heligt att denna gången blev det ingen bebis *ler*

• Anonym (skäms)

förresten. tack för svaren, det känns lite bättre..

• johanna 84

Men herre gud hur gjorde ni själva när ni var små?ja tror att alla i denna tråden har någon gång i livet kommit på era föräldrar eller farmor/ farfar eller morföräldrar ha en trevlig stund vi alla är bara mänskliga. Barn växer upp dem med.

• Anonym
    johanna 84 skrev 2025-12-15 14:16:43 följande:

Men herre gud hur gjorde ni själva när ni var små?ja tror att alla i denna tråden har någon gång i livet kommit på era föräldrar eller farmor/ farfar eller morföräldrar ha en trevlig stund vi alla är bara mänskliga. Barn växer upp dem med.

Jag har aldrig kommit på mina föräldrar i en sån situation, inte heller har mina barn kommit på mig.

Tror inte alls att det är så vanligt.

Ts dotter är 25 nu och har högst sannolikt gått vidare i livet...
Svar på tråden dottern kom på oss