• Anonym

Mål att uppnå under sommaren?

Är det någon mer än jag och min karl som har mål att uppnå under sommaren?

Vi skall ha sex i ett nrliggande naturområde. Andra målet, som sambon är ovetandes om är att jag vill bli knullad bakifrån mot motorhuven på en bil.

• Svar på tråden Mål att uppnå under sommaren?
  • Don38

Hm..skriva alla breven jag aldrig skrev ...kanske ?

• Anonym

Ett mål som jag har är utomhussex där en tjej eller ett par ser på ... gör det att de vill vara med så tittar jag gärna på när min fru blir tillfredställd av andra ;)

• mArrTiN
    jos79 skrev 2008-06-10 02:49:13 följande:
    Ta nakenfoton utomhus!
    Ja gör det och lägg in dom i FL mappen för dina foton sen :)
  • Janneman

Jo vi har mål för sommaren. Problemet är att jag vill ha sex i naturen och frun vill måla huset. Hur får man ihop det, sätta på henne på stegen?

• Melissande

få sig ett nyp över huvud taget är väl mitt mål.....

• Anonym (fröken)

Att förföra en av mina kollegor på jobbet, har hunnit med lite hångel redan. ;)

• carlf

trädgårdsknull är ett mål i sommar eller slutmål, först behövs en tjej i mitt liv.

• Anonym

varkar som att dte är fler som vill ha utomhussex...

• Anonym

Vi brukar ta en promenad på kvällarna under sommaren, så ett ordentligt utomhusknull i skogen är vårat mål!

• Anonym (kille)

Jag vill hitta min stora kärlek

• kaji

vilken idé, har inget mål men blev inspirerad att fastställe ett:)

• Anonym (sugen)

att sexa på ett nakenbad med ev åskådare..;)...

• Anonym

Att slicka och knulla min fru i en skogsdunge med risk att bli upptäckta verkar spännande.

• Anonym (sugen)
    Svar på #15
    Anonym skrev 2008-07-03 08:34:33 följande:
    Att slicka och knulla min fru i en skogsdunge med risk att bli upptäckta verkar spännande.
    säg bara till så upptäcker jag er..;)
  • Anonym

Janneman: Den var riktigt bra! Kan tänka mig att min man och jag också har olika mål med semestern...!

Svar på tråden Mål att uppnå under sommaren?