• Sista babyn

    Hur kan man mobba små barn?

    Ja som texten lyder. Min mans morbror har en tjej och hon trakaserar mina barn som f*n.
    Fattar inte varför.
    Dom har sj, en dotter på 8 mån. som är frisk och välskapt.

    Mina barn 2 år och 1 år får inte vara i närheten av henne och hennes dotter närf hon är ute på landet. Hon låsas ven om att hon är mycket finare än oss andra. Min mans släkt vågar inget säja varken på skoj el säja att hon gör fel till henne.
    Men mig kan dom både skoja och tillrätta visa om jag gör fel. och det är lugnt för mig.
    Känner mig som ett svart får som bara ska ta imot och vara tyst. Helst ska jag inte existera.

    Men jag är ledsen tyvärr gör jag det. Jag hr barn ihop med en ifrån eran släkt och är gift med honom så det är bara att gilla läget.

    Jag fick en förlossningsdepprition med min minsta flicka och då var hon som värst med sina trakaserier om att lillan bara skrek och hon kunde aldrig vara ute hos sin särbo för vi var där med våra barn mm.

    Nu börjar jag tröttna men får inget säja utan då blir jag bara sur. Så resultatet blir M sitter på sin pedistal och jg ska bara hålla tjäften.

    För hon vet och gör allt bäst.

    Till på råga på allt går hon och gnäller att han inte köpte ny bil när dom blev ihop en Jeep Cheroke samt sålt av med sin skog för att bygga upp en 2 miljons villa, så det duger åt henne, Vet inte hur mycket skit jag har fått av den människan för att hans syskon inte bygger om huset samt köper ny bil åt hennes särbo.

    JAG HAR BÖRJAT TRÖTTNA....

    Så just nu pendlar det imellan skillsmässa eller inte.

    Min man vågar inte prata med sin morbror med särbo.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 23:43
    Ber om ursäkt om ni inte hänger med i tråden men jag är så upprörd måste skriva av mig lite

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 23:49
    skall även till lägga att jag är den ända som säjer ifrån men då blir det ett j''''a liv och jag är otrevlig,tjurskallig mm.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 00:30
    Jag och min man har bestämt oss i stort sätt för skilsmässa. Han tycker att trakaseringar är okej

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 08:15
    Han fick ett ultimatum i natt. Landet eller mig. Jag tänker inte fortsätta låta mina barn råka illa ut pga denna människa.

    I morse kom ett surt svar han valde mig och skall alltid stanna hemma.

    Detta var dock inte det jag bad om bara att vi inte skulle åka ut när grr hon var där vet inte vad jag skall kalla den apan.

    Är så arg, på denna människa.

    Även om jag älskar min man väldigt mycket så går alltid mina barn före.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 10:58
    Jag har inte begärt att han ska avstå från sin släkt bara att jag och barnen slipper åka ut dit när vi vet att hon är där.

  • Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?
  • Perry the Platypus

    Jag är ledsen, men jag begriper inte mycket av din tråd.


    (¯`°?.¸ ღ♥ Allvarliga rulz!! ♥ღ¸.?°¯)
  • Sista babyn

    skrivet i illska. Denna männsika trakaserar min barn och ingen vågar säja något åt henne och jag ska bara hålla tjäften

  • Perry the Platypus

    Säg ifrån själv då. Vänta inte på att nån annan ska repa mod utan försvara din barn om nån är dum mot dem!


    Sista babyn skrev 2008-06-09 23:43:03 följande:
    skrivet i illska. Denna männsika trakaserar min barn och ingen vågar säja något åt henne och jag ska bara hålla tjäften
    (¯`°?.¸ ღ♥ Allvarliga rulz!! ♥ღ¸.?°¯)
  • lunkentuss

    håll inte käften! Konfrontera henne och gör det ordentligt!

  • Sista babyn

    gjort det men det hjälper inte. igår fick inte min yngsta dotter kika in i vagnen när deras dotter sov hon gjorde inget sa inget bara tittade

  • lunkentuss

    Sista babyn skrev 2008-06-09 23:53:45 följande:


    puff
    om du snackat med henne och hon inte lyssnar och du nu gett upp och inte vill fortsätta "pressa" henne så finns det kankse inte så mkt mer att göra? När hon utför de här handlingarna och du anser att hon fryser ut dina barn, säg emot. Igen och igen och igen.. Sluta aldrig...
  • Sista babyn
    himmelsflickan skrev 2008-06-09 23:55:52 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-09 23:53:45 följande:
    om du snackat med henne och hon inte lyssnar och du nu gett upp och inte vill fortsätta "pressa" henne så finns det kankse inte så mkt mer att göra? När hon utför de här handlingarna och du anser att hon fryser ut dina barn, säg emot. Igen och igen och igen.. Sluta aldrig...
    Detta har på gått i lite mer än 2 år och lika länge har jag kämpat varje helg å ibl på veckorna med. just detta med barnen.
    ang hans bil och hus i snart 5 år
Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?