• minimou

Någon med trasigt Bugaboo-08 chassi, köpt från Babytrader?

Jag är en av alla som råkat ut för att handtaget glider lite på högra sidan på nya chassit. Har kontaktat Babytrader men de har inte hört av sig på 4 veckor. Hur lång tid har det tagit för er att få hjälp från dem?

♥ (¯`°?.¸ ♥Cecilia 080121♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Någon med trasigt Bugaboo-08 chassi, köpt från Babytrader?
  • idacathrine

Kontakta dom igen. Kanske har mailat 'försvunnit'.
    För oss har det gått snabbt att få svar och har aldrig varit några problem.

minimou skrev 2008-06-10 10:37:25 följande:
    Jag är en av alla som råkat ut för att handtaget glider lite på högra sidan på nya chassit. Har kontaktat Babytrader men de har inte hört av sig på 4 veckor. Hur lång tid har det tagit för er att få hjälp från dem?
  • minimou

Tack för svaret! Har mailat dem igen redan. Vad fick du för hjälp? Fick du nytt chassi?

• idacathrine

Jag fick som svar att jag ska skicka tillbaka det felaktiga chassit. Och samma dag som dom får det, skickar dom ett nytt till mig.
    Det är alltså mellan 8-10 dagar man får gå utan vagn...

• minimou

Ok. Vad kostade det att skicka tillbaka chassit till Holland då?

• idacathrine

Det kostar ca 300kronor. Men man behöver bara lägga ut, sen får man tillbaka pengarna från babytrader.

minimou skrev 2008-06-10 11:34:07 följande:
    Ok. Vad kostade det att skicka tillbaka chassit till Holland då?
  • minimou

aha. låter ju jättebra! Tack för hjälpen!

• MallaW

Vårt handtag glider också på höger sida, köpt från babytrader men har inte kontaktat dem än...

• prinsmamma

Jag har förvisso köpt vagnen i butik i Sverige... men har samma problem. Har varit och hämtat mitt tredje chassi idag och jag har bara haft vagnen i 1,5 månad.

Måste bara fråga... är det nån som vet vad som är fel? Varför strular det nya chassit så mycket? Nån som krävt någon ersättning?

Svar på tråden Någon med trasigt Bugaboo-08 chassi, köpt från Babytrader?