• cityviola

Jag skolkar från mitt jobb...

Jag känner inte alls för att arbeta idag så istället för att göra lite nytta sitter jag här och skräpar.
    ndrar om det är det vackra vädret som spökar....
    Är ni sugna på att arbeta idag??

• Svar på tråden Jag skolkar från mitt jobb...
  • Sara Li

Nej jag är inte sugen på att arbeta idag. Men om jag hade haft arbetsdag idag så hade jag gjort det i alla fall. Jag är inte den som skolkar från jobbet. Har man ett jobb ska man sköta det, annars är det skattebetalarna som får stå för kalaset när folk som skolkar går hemma istället för att jobba.

Präktigt? Ja kanske det. Eller så är det sunt förnuft.

• cityviola

JAg sitter på mitt arbete och surfar en stund och eftersom jag så sällan gör det är jag själv förvånad.
    Att stanna hemma är aldrig något alternativ för mig.

• Sara Li

Ok jag förstår. Jag trodde att du satt hemma och skräpade.

cityviola skrev 2008-06-10 13:30:47 följande:
    JAg sitter på mitt arbete och surfar en stund och eftersom jag så sällan gör det är jag själv förvånad.Att stanna hemma är aldrig något alternativ för mig.
  • Camilla D

Jag har tagit ledigt idag, men inte av fri vilja. Mina barns förskola har stängt idag så jag får ta föräldraledigt.
    Fint väder??? Snarare storm!
    Får väl erkänna att jag också är lite präktig! Gillar inte heller att skolka från jobbet. Bättre att spara frånvarodagarna till de verkligen behövs, tex vård av barn.

• Camilla D
    cityviola skrev 2008-06-10 13:30:47 följande:
    JAg sitter på mitt arbete och surfar en stund och eftersom jag så sällan gör det är jag själv förvånad.Att stanna hemma är aldrig något alternativ för mig.
    Ok, det var ju en annan sak!
  • cityviola

Min rubrik är visst lite otydlig men eftersom jag aldrig någonsin har skolkat i den meningen att jag stannat hemma från jobbet så trodde jag inte att folk gjorde så.
    Det betyder alltså att jag är präktigast!!!!

Storm märks inte när jag sitter här vid min post....

Svar på tråden Jag skolkar från mitt jobb...