Utomlands ensam med barn?
Någon mer än jag som ska åka utomlands ensam med barn i sommar (av er som är ensamstående alltså!)?
Jag o min 4-åring ska åka i slutet av aug, så jag är bara nyfiken om nå'n mer ensamstående åker utomlands med sina små?
Någon mer än jag som ska åka utomlands ensam med barn i sommar (av er som är ensamstående alltså!)?
Jag o min 4-åring ska åka i slutet av aug, så jag är bara nyfiken om nå'n mer ensamstående åker utomlands med sina små?
Jag åker till Alcudia med min lilla tjej nu i slutet av juni, ska bli så mysigt så!
Hur ska ni bo ni som reser ensamma? Vill så gärna åka med min lilla tjej, men hur löser man boendet? Tar man en 1 rumslägenhet? Det är väl tänkt att det ska vara 2 betalande per lägenhet eller jag snurrar till det rejält nu . Hur ska ni bo?
Jag åkte till Grekland med min son när han var drygt ett år. Jag bokade allt separat. Flyg och boende. Om man kollar på nätet och själv ringer och bokar går det att hitta billiga boende. Och då går det också att hitta mycket mysigare och personligare boende!
Har rest massor med min dotter som nu är 4½. Senast till Thailand.
Jag åkte med mina tre döttrar till en storstad i södra europa en vecka förra sommaren. Hotellet bokades för två vuxna och två barn, det gav bästa priset.
Nu i sommar ska vi åka till Tyskland. Coop har något slags medlemserbjudande med bra priser på några olika hotell.
Nästa sommar blir det medelhavet på något vis, vilket land är vi inte riktigt överens om ännu.
Mina barn är i skolåldern så det är inte några problem att resa ensam vuxen och de får ut rätt mycket av sevärdheter och sånt. Men det blir mycket McDonalds!