• wewe

Erfarenheter av Noblessa kök ?!

Jag är på väg att beställa ett Noblessa kök.

Har du ngn erfarenhet av Noblessa kök?
    Kvalité? Leveranstid? Montering? Annat?

Alla råd mottages tacksamt!

• Svar på tråden Erfarenheter av Noblessa kök ?!
  • RME

Deras kök har varit med på programmet PLUS i SVT flera ggr. Kolla in länken.. Jag har ingen egen erfarenhet dock.

www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&d=47225&a=527895&queryArt527895=noblessa

• skåne tjej

är det de som erbjuder 1/2 priset på alla kök i junimånad?

First God created man, then he had a better idea...
  • Lingi

google.byggahus.se/search&btnG=S%F6k&entqr=0&ud=1&sort=date%3AD%3AL%3Ad1&output=xml_no_dtd&oe=ISO-8859-1&ie=ISO-8859-1&client=default_frontend&proxystylesheet=default_frontend&site=default_collection&proxyreload=1&hl=sv

• nella 00

Ojoj, det låter inte helt bra.. Men jag har läst på deras hemsida och på SVT:s Plus hemsida att de har infört nöjdkund garanti. Vi kommer också låta bli att betala allt tills det är levererat o monterat... Men det verkar vara ett märkligt företag, lovar inte gott med sådan företagskultur som det står att läsa om på SVT:s hemsida: -undvika att svara i telefonen när man väl har betalat köket tex! Någon mer som vågar beställa från dem? Kanske ska ta IKEA trots allt.....?

• RME

Jag skulle nog inte köpa Noblessa kök vi fundrera på IKEA eller Kvick kök

• wewe

Hur är Kvik i prisklass?
    Har de nöjda kunder?

• RME

Ang nöjda kunder vet jag inte.. Men de har bra priser

• Knytets

Mina föräldrar beställde från noblessa och dom fick betala innan leverans, sedan var skåp o grejjer för kort upp till taket så då fick föräldrarna betala extra för att dom skulle beställa brädor för att täcka för det som blev överupptill, dessa brädor beställde dom i en annan färg, så föräldrarna tycker det ser lite mupp ut.

Sedan var dom skit tröga på att installera köket. Föräldrarna tog ledigt dom dagar om sa att köket skulle monteras men det var inga hantverkare som dök upp dom dagarna.

Dom hade mätt fel på massa saker så föräldrarna fick extra beställa saker efteråt för att fylla ut alla luckor i inredningen. osv.

Mina föräldrar blev alltså inte spec. nöjda. Jag skulle aldrig köpa kök av dom.

//Mamma till ♥Nathalie♥ och ♥Isabell♥
Svar på tråden Erfarenheter av Noblessa kök ?!