• Lina86

Varför är mensen 1 vecka tidig?

Är lite besviken..

trodde jag fick en nidblödning igår..

men idag så blöder jag mer.. och har ont tillochfrån.

Jag ska ju inte ha mens förrens den 15-16/6..

varför är den 1 vecka tidig?

Aldrig varit så här förut..

• Svar på tråden Varför är mensen 1 vecka tidig?
  • yatsy

jag har haft samma nyligt. Så nu vet jag inte om jag väntar på mens eller ÄL.. lite kul.. har kollat runt lite och jag har förstått det som att man kan ha en mellanblödning/spotting en vecka tidigare för att man är just gravid. men det e ju så olika.. jag har inte vågat testa mig än.. jag kommer bli så besviken! :/

• Lina86

Så jobbigt detta ju!

Jag tror hoppet om en graviditet är ute för mig denna månad..
    jag blöder ju ganska så mycket tycker jag.. men endå inte som vanlig mens.
    Jag kommer nog testa mig på söndag eller måndag..

men jag vet att det blir neg..

Hoppas du får ett + iaf.
    När har du BIM?

• yatsy

ja.. jag e på BIM + 12 *hehe* tror jag kanske ska köpa ett test imon..

• yatsy

äsch.. det var för sent igår så jag tänkte alldeles galet ..
    e på BIM + 7 iadg.. men ska köpa mig ett test idag. Fats jag tror faktiskt inte att det komemr visa +. men nu måste jag få veta känns det som :) När ska du testa?

• tusshh
    yatsy skrev 2008-06-11 09:44:53 följande:
    äsch.. det var för sent igår så jag tänkte alldeles galet ..e på BIM + 7 iadg.. men ska köpa mig ett test idag. Fats jag tror faktiskt inte att det komemr visa +. men nu måste jag få veta känns det som :) När ska du testa?
    hur går de för dig.. va du på bim+ 12 eller 7.. blev förvirrad.. ja tycker definitivt att du ska testa.. fan en hel vecka.. =) .. lycka till
  • yatsy

tess trulsen skrev 2008-06-11 09:48:38 följande:

hur går de för dig.. va du på bim+ 12 eller 7.. blev förvirrad.. ja tycker definitivt att du ska testa.. fan en hel vecka.. =) .. lycka till
    Haha ja jag var virrig igår när vi satt och skrev (ett på natten)
    idag är det BIm + 7 :) Skulle vara jätteglad om jag blev gravid innan vi precis börjat försöka riktigt. men jag håller mig helst lite negativt inställd. (studsar snart av lycka *hihi*)
  • mared6

Samma här! Min mens kom typ 4-5 dagar för tidigt. Trodde också på en sån där "nidblödning" men sen blev det nästan som en riktig mens, fast lite kortare. Aldrig haft så innan heller. Men jag väntar nog lite med att testa, vill inte bli "test-fixerad"... Dessutom slutade jag med p-spruta i oktober, så jag antar att det är därför det tar lite tid innan allt blir som "förr" igen. Men så fort jag får några andra grav-symtom måste jag nog testa :D

• yatsy
    mared6 skrev 2008-06-11 10:01:04 följande:
    Samma här! Min mens kom typ 4-5 dagar för tidigt. Trodde också på en sån där "nidblödning" men sen blev det nästan som en riktig mens, fast lite kortare. Aldrig haft så innan heller. Men jag väntar nog lite med att testa, vill inte bli "test-fixerad"... Dessutom slutade jag med p-spruta i oktober, så jag antar att det är därför det tar lite tid innan allt blir som "förr" igen. Men så fort jag får några andra grav-symtom måste jag nog testa :D
    Precis samma här fast jag hade kopparspiral som jag tog ut för en par månader sedan. jag har flytningar och haft svamp och tröötare än vanligt och mer hungrig. så jag testade precis för det e bättre och veta. Fick ett minus så nu antar jag att det VAR min mens och att jag ska ha ägglosning när som helst. Känns skönt och veta vad man ska vänta på i alla fall :)
  • LitenBlomma

Min mens har bara kommit en vecka innan de gånger jag varit gravid så jag håller tummarna för dig!!

Ludwig -020227 & Meja -080311
Svar på tråden Varför är mensen 1 vecka tidig?