Tatuering med barnets namn
Jag vill så gärna tatuera in min sons namn men har total idé torka!
Ni som gjort en sådan tatuering kan inte jag få se en bild så att jag får lite inspiration? Please?
Jag vill så gärna tatuera in min sons namn men har total idé torka!
Ni som gjort en sådan tatuering kan inte jag få se en bild så att jag får lite inspiration? Please?
Men någon måste ju ha en?
Har sett endel här på familjeliv som har haft en sådan tattuering. Dom kanske bara inte är online just nu :)
Min sambo har sin sons födelsenummer intatuerat på ovansidan av handleden... Men då är iofs det inbakat i allt annat som är tatuerat på hela armen :)
Vi väntar tvillingar nu och jag kommer att skriva ner deras namn med min personliga handstil och födelsedatum och tatuera in på vardera handled (på insidan). Det är det bästa stället jag kan komma på att dem skulle passa för då kan jag se dem och bli påmind Sambon kommer nog baka in deras namn nånstans bland resten av alla tatoos.. :P
kom på det o ska fixa det!
Jag vill också göra tatuering så jag hade gärna också velat se bilder.
MillaN o LillaN: Jag kom inte heller in på kontot.
har en tatuering med min dotters namn å ska göra personnr till. sen ett handavtryck som vi gjorde med fingerfärg när hon va ca 4mån. de kommer att bli så fint när de är klart.. :D
jag vill också se tattoos så jag puffar
Jätte fin! Men jag vill nog ha något mindre tror jag!
puffar
jag ha pecis gjot två tatueinga på föttena. Med mina bans namn. Komme komplettera om något år med stjärnor och hjärtan. Gå in på free fonts och datorn och valde en stil jag tyckte om.
jag har en med barnens första bokstäver....tyvärr itne i galleri nu, kanske kommer sen...ska bara fixa foto...
jag kommer att göra hela namnen sen, men jag har inte bestämt mig om det kommer att bli på underarmarna, vaderna eller som armband.....
Bild i mitt galleri...