• Milliemolly

Risifrutti till ettåring

Jag ger min 17-månaders risifrutti då hon blivit kinkig med maten och detta slinker ner. Hon får bara gröten inte sylten.

Hur onyttigt är det egentligen?

• Svar på tråden Risifrutti till ettåring
  • Havsjungfrun

Väldigt söt! Gör egen mannagryns- eller minutrisgröt i micron, 3 min. bara, och ge fruktkompott till.

• Menja

Klart att du kan ge Risifrutti! Det varar ju inte för evigt, jag lovar! Jag vet hur det är att ha barn som inte vill äta.

♥ (¯`°?.¸ ♥Sebastian & Melwin♥¸.?°´¯) ♥
  • Trolltoka

Hellre risifrutti än ingenting alls. Så tycker jag iaf. Har själv en matkrånglare här hemma på 15 månader. Enda som gått å få i henne den senaste veckan har varit välling och nyponsoppa. Har jag haft tur har det slunkit ner lite rårivet äpple och knäckebröd.

(¯`°?.ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Novah 13/3-07.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.ღ.?°´¯)
  • Sara och Maja

Jag gav risifrutti till min dotter när hon var runt 1 år, men bara till mellis. Det finns något som heter riskvikk som säljs i 1 liters förpackningar och detbli billigare särskilt om du inte ska ha sylten.

• Milliemolly

Sara och Maja skrev 2008-06-11 18:21:15 följande:

Jag gav risifrutti till min dotter när hon var runt 1 år, men bara till mellis. Det finns något som heter riskvikk som säljs i 1 liters förpackningar och detbli billigare särskilt om du inte ska ha sylten.
    bra id`´e

det ska vi prova
Svar på tråden Risifrutti till ettåring