• Anonym

kuk-ring

Vi har skaffat oss en sk kukring, vilken skilnnad det blev! ståndet blev mycket hårdare och ollonet blev mycket större, men jag fick nästan lite ont i kuken efter en stund, någon annan som har erfarehet av en sådan ring? samt ni tjejer känner ni någon skillnad om partnern har en kukring?

• Svar på tråden kuk-ring
  • Anonym (tjej)

Som tjej kan man känna ibland, beror på vilken ställning man kör. Om jag är överst tycker jag att den skaver men om han är överst är det inga problem från min sida.

Vet att min sambo tyckte att den ena ringen tryckte för hårt så att det gjorde ont efter ett tag, men den andra var å andra sidan för stor så den gjorde inte lika stor nytta. Han använder den ibland för att inte komma lika fort, inte för att han har problem med erektionen. Själv tycker jag att det vore bättre om han övade på naturlig väg att inte spruta så fort...hihi mer sex till mig! De säger att ju oftare man har sex desto bättre ska uthålligheten bli.

• Anonym

Jo det är sant man kan hålla inne på sprutet lite längre när man har kuk-ring. Men jag håller med dig om att mer sex så kan man hålla ut längre...då är det bara till att träna på

• Anonym (hardy)

Ja vi har oxå en sån men den ligger & dammar i byrålådan..
    Sambon tyckte att den satt åt för hårt..

• Anonym

Den vi köpte är ställbar så det är rätt bra, men jag tycker det är svårt att få den lagom ändå, gärna mer tips på hur man hanterar ringen på rätt sätt!!

• Anonym (kille)

har en ställbar som man får lite ont av ibland
    samt en som man trär over pungen oxå den e lite bätte den e i silikon

Svar på tråden kuk-ring